دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1398 - 15:41
عضو شورای مرکزی جنبش عدالت‌خواه دانشجویی:

در مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران شرکت نمی‌کنیم

عضو شورای مرکزی جنبش عدالت‌خواه دانشجویی گفت: در مراسم یک‌طرفه سخنرانی رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران که تریبونی برای دانشجویان وجود ندارد شرکت نخواهیم کرد.
کد خبر : 430711
637032189147061458_lg.jpg

میثم مرادی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: در مراسم یک‌طرفه سخنرانی رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران که تریبونی برای دانشجویان وجود ندارد، شرکت نخواهیم کرد.


وی ادامه داد: متأسفانه در سال‌های اخیر شخص رئیس‌جمهور بیشتر از آنکه به دنبال شنیدن راه‌حل‌ها و نقد‌های دانشجویان برای حل مشکلات کشور باشد، به دنبال تریبون یک‌طرفه در دانشگاه‌ها است. این نشان می‌دهد شخص رئیس‌جمهور اعتقادی به شنیدن نظرات دانشجویان ندارد.


عضو شورای مرکزی جنبش عدالت‌خواه دانشجویی افزود: ازآنجایی‌که دولت توان پاسخگویی به مشکلات اعتراضات کارگری، آسیب‌های خصوصی‌سازی افسارگسیخته، عدم نظام تصمیم‌گیری صحیح در برابر مشکلات پیش رو را ندارد تمایلی به شنیدن صحبت‌های دانشجویان نیست.


مرادی اظهار کرد: بهتر است نهاد ریاست جمهوری دیدارهای دانشجویی قبلی رئیس‌جمهور را منتشر کند که مشخص شود تاکنون حاضر به شنیدن صحبت‌های دانشجویان بوده است یا خیر. درواقع دولت به‌جای اینکه با ندادن تریبون به دانشجویان بر عملکرد خود سرپوش بگذارد، به ادعاهای خود در خصوص شنیدن حرف منتقدان جامه عمل بپوشاند.


انتهای پیام/4108/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته