دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1398 - 10:48
حجت‌الاسلام کلانتری خبر داد:

گام‌های عملیاتی در راه‌اندازی و بهره‌برداری خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از گام‌های عملیاتی راه‌اندازی خوابگاه‌های متاهلی واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور خبر داد.
کد خبر : 430624

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره برگزاری منظم نشست‌های فرهنگی گفت: جلسات فرهنگی به مثابه اردوهای تشکیلاتی مدیران حوزه معاونت فرهنگی تلقی شده که ضروری است به‌طور منظم برگزار شود. 


وی با اشاره به لزوم اهتمام مدیران فرهنگی به دستورالعمل‌های ابلاغ شده، افزود: دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های اجرایی ازجمله مباحث مهمی است که همه ارکان دانشگاه آزاد اسلامی با جدیت هرچه تمام آنها را دنبال می‌کنند. این دستورالعمل‌ها از ابتدای سال تحصیلی با تدبیر، خوش خلقی و اجرای روش‌های خلاقانه در واحدهای دانشگاهی ظهور و بروز دارد.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص تأمین خوابگاه‌های دانشجویی نیز اظهار کرد: در بودجه‌بندی سال تحصیلی 99-98 توجه ویژه‌ای به تجهیز و راه‌اندازی خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی شده است. توجه رئیس و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به این مقوله گام بزرگی در راستای حمایت از دانشجویان است.


حجت‌الاسلام کلانتری خاطرنشان کرد: اقدامات عملیاتی در بهره‌برداری خوابگاه‌های متاهلی در دستور کار قرار گرفته که این برنامه به صورت فراگیر در سراسر واحدهای دانشگاهی کشور پیگیری خواهد شد.


انتهای پیام/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته