دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 مهر 1398 - 14:06

واتساپ به فکر ارسال پیام‌های حذف‌شونده و رقابت با تلگرام است

اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای جهان است که به دلیل رقابت با سایر پیام‌رسان‌های برتر همواره در حال افزایش قابلیت‌های متعدد خود است.
کد خبر : 428686
7cc2f408-ba7a-4bf4-a8d8-7854779a1372.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اپلیکیشن پیام‌رسان واتساپ یکی از محبوب‌ترین نرم‌افزارهای جهان است که به دلیل رقابت با سایر پیام‌رسان‌های برتر همواره در حال افزایش قابلیت‌های متعدد خود است.


توسعه‌دهندگان این پیام‌رسان که انواع گجت‌ها را برای استفاده کاربران در نظر گرفته‌اند، در حال طراحی قابلیت ارسال پیام‌های حذف‌شونده همانند پیام رسان تلگرام به این اپلیکیشن هستند.


همکاری و هماهنگی با گوگل اسیستنت و تائید هویت با حسگر اثر انگشت در تلفن‌های هوشمند از امکاناتی است که واتساپ در سال 2019 به قابلیت‌های خود افزوده است.


احتمالاً قابلیتی شبیه اسنپ‌چت در آینده‌ نزدیک به واتساپ اضافه خواهد شد. یکی از کاربران مشهور در افشاسازی اطلاعات شرکت‌های فناوری به‌نام WABetaInfo در جدیدترین خبر خود ادعا کرد که واتساپ درحال‌توسعه‌ قابلیت پیام‌های حذف‌شدنی است.


تصاویر منتشرشده‌ او نشان می‌دهند که قابلیت مذکور در پیام‌های گروهی فعال می‌شود، اما احتمالاً شاهد حضور آن در چت خصوصی هم خواهیم بود.


انتهای پیام/4115/4108/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته