دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1394 - 17:03

مژده به دانشگاهیان دانشگاه آزاد؛ بهره‌برداری از بیمارستان فرهیختگان در دهه مبارک فجر

معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران از بهره‌برداری بیمارستان 460 تختخوابی فرهیختگان در دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر : 42699

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سلطانعلی فلاح در مراسم جشن آغاز سال تحصیلی دانشکده پرستاری و مامایی گفت: اگر بخواهیم افراد موفقی باشیم تا آنجایی که می‌توانیم باید در طلب علم و تجربه کوشا باشیم کار پزشکی یک کاری تیمی و این تیم حلقه‌های موثری در پیشرفت درمان است و تشکیل دهنده این ارتباط ماماها، پرستاران و .... هستند.


وی خطاب به دانشجویان جدیدالورود دانشکده پرستاری و مامایی اظهار کرد: موثرترین شفادهندگان در بین افراد کادر پزشکی ماماها و پرستاران هستند، اگر می خواهید در حیطه کاری موفق باشید باید در همین چند سال دانشجویی زمینه‌سازی کنید تا در مسیر اهداف وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی قرار بگیرید.


فلاح با بیان این مطلب که ساختمان اصلی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۹ طبقه است، گفت: طراحی و ساختمان این بیمارستان در جشنواره صنعت ساختمان سال ۹۰ دانشگاه صنعتی شریف به عنوان پروژه بر‌تر معرفی شده است

فلاح بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی سه دهه در حیطه بهداشت و درمان فعالیت داشته که 40 درصد سلامت کشور را عهده‌دار بوده است و فارغ‌التحصیلان این واحد انسان‌های موفقی در کسب دانش و بهداشت هستند.


وی با بیان اینکه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی دارای 3 بیمارستان امیرالمومنین (ع)، بوعلی، جواهری و درمانگاه تخصصی است، اعلام کرد: بیمارستان 460 تختخوابی فرهیختگان در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.


معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی در پایان مراسم گفت: بیمارستان فرهیختگان بستر عالی و استاندارد برای حضور شما عزیزان در عرصه بیمارستانی است.


وی با بیان این مطلب که ساختمان اصلی بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۹ طبقه است، ادامه داد: طراحی و ساختمان این بیمارستان در جشنواره صنعت ساختمان سال ۹۰ دانشگاه صنعتی شریف به عنوان پروژه بر‌تر معرفی شده است.
به گزارش آنا، این بیمارستان دارای ۴۵ هزار مترمربع مساحت و دارای بخش‌های مختلفی همچون بخش‌های زنان و زایمان، مراقبت‌های ویژه CCU، مراقبت‌های ویژه نوزادان NICU، کودکان، بستری نرمال، جراحی، ریکاوری و آمادگی، مراقبت‌های ویژه NSICU، عفونی، درمانگاه، قلب، اعصاب و پوست، اورژانس، جراحی اورژانس، آزمایشگاه، اندوسکوپی، فیزیوتراپی، آنژیوگرافی، سی تی اسکن، ام-آر-آی، پزشکی هسته‌ای، دیالیز، رادیولوژی، استریل و دندانپزشکی و... است.
بخش‌های دیگر این بیمارستان بخش اداری، نمازخانه، آشپزخانه، غذاخوری، بوفه، آموزش، کتابخانه، بانک، سالن همایش فرهیختگان با ظرفیت۵۳۰ نفر و خوابگاه آقایان و خانم‌هاست.
بیمارستان فرهیختگان واحد علوم و تحقیقات در انتهای بزرگراه اشرفی اصفهانی و در منطقه حصارک، روبروی واحد علوم و تحقیقات و سازمان مرکزی دانشگاه آزد اسلامی واقع شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب