دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1398 - 04:00
جویبار در گفتگو با آنا:

وزارت خارجه با اقدام مقتدرانه زمینه آزادی «مسعود سلیمانی» را فراهم کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان گفت: وزارت خارجه کشورمان از هر اقدام مقتدرانه‌ای که ممکن است به آزادی «مسعود سلیمانی» کمک کند، بهره بگیرد و با انجام اقدامات عملی و نتیجه بخش، خروجی کار خود را به مردم ایران به خصوص جامعه دانشگاهی ارائه دهد.
کد خبر : 417864
97.jpg

سید عنایت جویبار در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به بازداشت غیرقانونی دانشمند ایرانی توسط آمریکا اظهار کرد: مسعود سلیمانی از دانشمندان برتر جهان یک سال است , توسط پلیس آمریکا دستگیر شده است که این امر، عمق کینه و دشمنی شیطان اکبر و بطلان همه ادعای او را بیش از پیش برای ملت ایران نمایان کرد.


وی افزود: اقدام زشت آمریکا در خصوص بازداشت سلیمانی، روح هر انسان آزاده به خصوص جامعه دانشگاهی کشور را جریحه‌دار کرده است. از نهادهای علمی، اساتید و تشکل‌های دانشجویی انتظار می‌رود نسبت به تبیین این موضوع اقدامات لازم را انجام دهند و به دنیا بفهمانند که بازداشت یک دانشمند چه تبعاتی برای آن کشور دارد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان با بیان اینکه از وزارت خارجه انتظار بسیاری وجود دارد تا زمینه رهایی سلیمانی را فراهم کند، خاطرنشان کرد: وزارت خارجه کشورمان از هر اقدام مقتدرانه‌ای که ممکن است به آزادی این دانشمند ایرانی کمک کند، بهره بگیرد و با انجام اقدامات عملی و نتیجه بخش، خروجی کار خود را به مردم ایران به خصوص جامعه دانشگاهی ارائه دهد.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته