دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1398 - 12:28
حسینی در گفتگو با آنا:

وزارت خارجه برای آزادی مسعود سلیمانی خوب عمل نکرده است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: اقدامات وزارت خارجه در خصوص بازداشت مسعود سلیمانی کافی نبوده و خوب عمل نکرده است. باید به صورت مقتدرانه و عزتمندانه آزادی این دانشمند ایرانی را از آمریکایی‌ها مطالبه کند.
کد خبر : 416586
45.jpg

سیدرسول حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به دستگیری مسعود سلیمانی دانشمند ایرانی توسط آمریکا گفت: 11 ماه است که استاد دانشگاه تربیت مدرس که جزو یک درصد دانشمندهای برتر جهان است به صورت غیرقانونی توسط پلیس آمریکا بازداشت شده اما این قضیه به صورت مطلوبی رسانه‌ای نشد.


وی افزود: اقدامات وزارت خارجه در خصوص بازداشت مسعود سلیمانی کافی نبوده و خوب عمل نکرده است. این وزارتخانه باید به صورت مقتدرانه و عزتمندانه آزادی این دانشمند ایرانی را از آمریکایی‌ها مطالبه کند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه دلیل خاصی برای زندانی کردن سلیمانی وجود ندارد، گفت: با وجود اینکه این دانشمند ایرانی مبتلا به بیماری است اما آمریکایی‌ها از دادن داروهای مربوط به مریضی او خودداری می‌کنند.


حسینی خاطرنشان کرد: برای دنیای غرب متأسف هستم که درخصوص بازداشت غیرقانونی یک دانشمند برجسته سکوت کرده‌ است ولی در مورد کوچترین مسئله‌ای واکنش نشان می‌دهند و بهره‌برداری سیاسی می‌کنند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته