دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1398 - 13:24
دبير جشنواره فرهنگی بلوط:

تجلیل از مسئولیت‌پذیران در مناطق سیل‌زده و کارآفرینان برتر ملی، محور جشنواره بلوط است

دبیر جشنواره بلوط گفت: پس از برگزاری موفق جشنواره فرهنگی بلوط در چهار سال گذشته در دانشگاه تهران که با استقبال چشمگیری از سوی فرهنگ دوستان مواجه شد؛ این جشنواره در آبان‌ماه برگزار می‌شود.
کد خبر : 416510
7.jpg

 به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سیدوحید موحدی با اعلام برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی بلوط، گفت: جشنواره فرهنگی بلوط همواره با در نظرگرفتن دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی موفق به ثبت قاب‌های ماندگاری شده و در سال‌های گذشته اتفاقات ارزشمندی چون برپایی گلریزان برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، تقدیر و تجلیل از خیرین، شخصیت‌های برجسته‌ی علمی و نیز قهرمانان ورزشی المپیک و پارالمپیک را رقم زده است.


دبير جشنواره فرهنگی بلوط در جمع خبرنگاران ضمن اعلام خبر برگزاری پنجمین دوره اين جشنواره در پاييز 98 گفت؛ طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، جشنواره امسال در دو بخش تجليل از سازمان‌ها، شركت‌ها و افراد مسئوليت‌پذير در مناطق سيل‌زده كشور به عنوان همايش افتتاحيه و تقدير از كارآفرينان برتر ملی به عنوان همايش اختتاميه ميهمان فرهنگ دوستان خواهد بود.


موحدی افزود: جشنواره با افتتاح بخش نمایشگاهی كه شامل بخش‌های لباس و غذای محلی، صنایع دستی و گردشگری، مشاهیر و... است، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و و در آیین افتتاحیه از افراد، سازمان‌ها و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر در مناطق سیل‌زده کشور تجلیل خواهد شد و در ادامه پس از پنج روز برگزاری نمایشگاه فرهنگی، همایش اختتامیه با حضور شخصیت‌های برجسته ملی در حوزه‌های مختلف، همراه با اجرای موسیقی سنتی زنده و‌ برنامه‌های جذاب و متنوع دیگر به كار خود پايان خواهد داد.


وی ضمن دعوت از همه فرهنگ دوستان جهت حضور در این رویداد فرهنگی خاطرنشان کرد: برای اولین بار قرار است در جشنواره امسال  نمایشگاه عکس بلوط در کنار نمایشگاه فرهنگی، ایجاد شود تا ظرفیت‌های فرهنگی، تفریحی و ... مناطق مختلف کشور در معرض دید عموم قرار گیرد.


گفتنی است بازدید از این نمایشگاه هم همانند سایر بخش‌های جشنواره همچون سال‌های گذشته آزاد و رایگان خواهد بود.


انتهای پیام/4115/


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته