دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1398 - 02:24
سفیر اسبق ایران در لبنان:

عامل موازنه قدرت جمهوری اسلامی ایران در مقابل غرب، مقاومت است

سفیر اسبق ایران در لبنان گفت: معتقدم عامل موازنه قدرت جمهوری اسلامی ایران با غرب مقاومت است بنابراین بیش از این باید نسبت به موضوع توجه اساسی‌تر کنیم.
کد خبر : 415697

احمد دستمالچیان در حاشیه نشست اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به احتمال مذاکره مجددایران با غرب یا آمریکا گفت: سرمایه اصلی جمهوری اسلامی و طرح انقلاب اسلامی، مقاومت در برابر ظلم و استکبار است و آن چیزی که حاصل شده است چه مقاومت در لبنان عراق و کشورهای دیگر نتیجه آرمان و ایده‌ای بود که امام خمینی(ره) بنیان گذاشتند.


وی افزود: این بنیان براساس مبارزه با ظلم، زور و جنایت بود زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد رژیم جعلی صهیونیستی در بیروت پایتخت کشور عربی لبنان حضور نظامی داشت و دولت دست‌نشانده تشکیل می‌داد، دولت عبری در یک کشور عربی دولت دست‌نشانده عربی تشکیل می‌داد.


سفیر اسبق ایران در لبنان بیان کرد: به همت مجاهدین و با ایده گرفتن از آرمان‌های امام راحل الان طوری است که بعد از سال 2006 میلادی رژیم صهیونیستی نمی‌تواند هیچ اقدامی کند و زمین‌گیر شده است و حتی در آخرین حمله‌ای که مقاومین در غزه انجام دادند رژیم صهیونیستی ظرف 24 ساعت تسلیم شد.


دستمالچیان عنوان کرد: الان زمانی که نتانیاهو نطق انتخاباتی می‌کند موشک‌های مقاومت در فضای محلی که او سخنرانی می‌کند عبور کرده و موجب می‌شود که سخنرانی وی لغو شود این نشان‌دهنده قدرت مقاومت است.


وی خاطرنشان کرد: بنابراین سرمایه ما و پشتیبان ما مقاومت است همیشه هم این موضوع مورد اهتمام امام خمینی(ره) بود که دستور تشکیل مقاومت را دادند و هم مقام معظم رهبری نسبت به امر مقاومت اهتمام بالایی دارند و همیشه پشتیبان مقاومت بودند.


سفیر اسبق ایران در لبنان تأکید کرد: معتقدم اگر در صحنه سیاسی یا دیپلماسی بخواهیم ظاهر بشویم باید با پشتوانه داشته‌هایمان که مقاومت هست ظاهر شویم که مقاومت نیز قدرت آفرین است و عامل موازنه قدرت جمهوری اسلامی ایران با غرب هم مقاومت است بنابراین معتقدم بیش از این باید به قاومت بها داده شده و به آن توجه اساسی‌تر کنیم.


انتهای پیام/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته