دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1398 - 01:00
با کمک این برنامه؛

آهنگ، عکس، ویدئو و فایل به اشتراک بگذارید

زندر برنامه‌ای برای به‌اشتراک‌گذاری آهنگ، ویدئو، عکس، اسناد و فایل است که تمام نیازهای کاربر را برطرف می‌کند.
کد خبر : 414939
share-files-iOS-Android.jpg

به گزارش خبرنگار علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، یکی از پراستفاده‌ترین اپلیکیشن‌ها برای انتقال و به‌اشتراک‌گذاری فایل‌ها «شر ایت» است که این روزها داد کاربران را درآورده است. آپدیت‌های اخیر این اپلیکیشن مانع از انتقال سریع و آسان می‌شود و به همین دلیل نیز نارضایتی‌های بسیاری در پی داشته.


یکی از اپلیکیشن‌های مناسب برای جایگزینی شر ایت «زندر» است که به کاربر اجازه می‌دهد هر نوع فایلی را به اشتراک بگذارد. انتقال و به‌اشتراک‌گذاری در این برنامه از طریق بلوتوث و وای‌فای انجام می‌شود، بنابراین نیازی به اینترنت داده موبایل نیست.


نسخه‌ای از زندر برای تمام سیستم عامل‌ها از جمله اندروید، IOS و ویندوز در دسترس قرار دارد و همچنین نسخه‌ای از این برنامه برای کامپیوترهای شخصی ویندوز و مک توسعه داده شده است. علاوه‌بر این زندر مجهز به یک پلیر درون‌برنامه‌ای برای موسیقی و ویدئو است.


این برنامه از ارسال گروهی فایل‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. زندر برای ارسال و دریافت محدودیت اندازه فایل ندارد و هر نوع فایلی مانند عکس، ویدئو، سند، اپلیکیشن و آهنگ را منتقل می‌کند. رابط کاربری ساده این برنامه استفاده از آن را برای هر سنی مناسب کرده است.


این برنامه امکان انتقال و به‌اشتراک‌گذاری میان گوشی، تبلت، کامپیوتر شخصی را فراهم می‌کند و هر نوع فایلی را میان سیستم‌های اندرویدی، iOS و ویندوز انتقال می‌دهد. یکی از کاربردهای منحصربه‌فرد زندر این است که به کاربر اجازه می‌دهد تمام اطلاعات از جمله مخاطبین، پیامک‌ها، بازی‌ها و هر نوع فایلی را از گوشی قدیمی به گوشی جدید منتقل کند. طراحی ساده زندر مانع از سردرگمی کاربر می‌شود و همین باعث محبوبیت این برنامه شده است. بیش از 500 میلیون نفر از این برنامه استفاده می‌کنند و روزانه 100 میلیون فایل از طریق زندر منتقل می‌شود.


زندر از زبان‌های، انگلیسی، عربی، بنگلادشی، چینی سنتی، چینی ساده، یونانی، مجارستانی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، تایوانی، ترکی، آلمانی، هندی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، لهستانی و مالایی پشتیبانی می‌کند.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب