دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 شهريور 1398 - 02:00

اپلیکیشن موبایل برای کاهش وزن

ادلی یک اپلیکیشن رایگان و ساده است که به کاربر در افزایش، کاهش و تثبیت وزن کمک می‌کند.
کد خبر : 413981
shinet-ir-1759583922.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، هیچ راه سریع و آسانی برای کاهش، افزایش یا تثبیت وزن وجود ندارد. اگر می‌خواهید با حفظ سلامت روانی و فیزیکی تغییری در وزن خود ایجاد کنید، آهسته و پیوسته گام برداید.


برای کاهش وزن یا روی فرم ماندن حقه جادویی و سریعی وجود ندارد که یک شبه شمایل فرد را تغییر دهد. توصیه می‌شود برای نتیجه‌گیری بهتر از برنامه غذایی در کنار برنامه ورزشی استفاده شود. این امر می‌تواند روند کاهش وزن را آسان‌تر و قابل‌تحمل‌تر کند.


برای کاهش وزن و تثبیت وزن استراتژی‌های مختلفی وجود دارد. به لطف پیشرفت تکنولوژی، اپلیکیشن‌های کاربردی وجود دارد که می‌توان از آنها برای تنظیم یک رژیم غذایی و برنامه ورزشی استفاده کرد.


 این برنامه‌ها استراتژی‌های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند تا با حفظ سلامتی بتوانند وزن خود را کاهش دهند. علاوه‌بر ثبت جزئیات رژیم غذایی و فعالیت فیزیکی کاربر، روند پیشرفت وی در کاهش وزن نیز ردیابی می‌شود.


ادلی یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی با رابط کاربری ساده است که برای دستگاه‌های الکترونیک با سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس قرار دارد. این اپلیکیشن که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد، حجم توده بدنی و وزن کاربر را ردیابی می‌کند.


ادلی به دلیل طراحی ساده‌ای که دارد برای هر دو نوع کاربر آماتور و حرفه‌ای مناسب است. پس از نصب برنامه اطلاعاتی از جمله سن، قد، وزن و سطح فعالیت را از کاربر می‌خواهد. این برنامه سپس حجم توده بدنی کاربر را اندازه‌گیری می‌کند.


حجم توده بدنی با چهار رنگ مشخص می‌شود: کم‌وزن با رنگ آبی، سالم با رنگ سبز، اضافه وزن با رنگ زرد و چاقی با رنگ قرمز  نشان داده می‌شود. ادلی میزان کالری مصرفی مجاز برای کاهش، افزایش و تثبیت وزن را نشان می‌دهد. بدین ترتیب کاربر درمی‌یابد که در روز چه میزان کالری باید مصرف کند تا به هدفش برسد.


یکی از ویژگی‌های جالبت ادلی این است که نوتیفیکیشن یا یادآوری برای  کاربر نمی‌فرستد و به هیچ وجه مزاحمتی ایجاد نمی‌کند. این اپلیکیشن به آرامی در گوشه‌ای می‌نشیند و منتظر می‌شود تا کاربر اطلاعات خود را به روزرسانی کند. بعد از این که کاربر اطلاعاتش را به‌روزرسانی کرد، ادلی محاسبات خود را به روزرسانی می‌کند. تاریخچه اطلاعات کاربر در اپلیکیشن باقی می‌ماند و امکان دسترسی به آن در هر زمانی برای کاربر ممکن است.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته