دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فعال دانشجویی در گفتگو با آنا:

مذاکره مجدد با آمریکا خیانت است/ آقای روحانی! مقاومت را از سپاه یاد بگیرید

اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران با اشاره به زمزمه‌های مذاکره مجدد رؤسای جمهور ایران و آمریکا گفتند: مذاکره مجدد با آمریکا خیانت است و رئیس‌جمهور باید مقاومت و عدم مذاکره با آمریکا را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد بگیرد.
کد خبر : 413086
11.jpg

محسن عزیززاده در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به زمزمه‌های مذاکره مجدد رؤسای جمهور ایران و آمریکا اظهار کرد: مذاکره مجدد با آمریکا تکرار خیانت هست و متأسفانه نشان‌دهنده این است که جریان لیبرال در ایران راه حلی جز مذاکره با ایالات متحده آمریکا نمی‌بیند.


وی افزود: دو سال از عمر دولت تدبیر و امید باقی مانده و روحانی دوباره به دنبال تَکرار برجام است. دلسوزان نظام باید جلوی اقدامات نادرست دولت را بگیرند.


عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران خاطرنشان کرد: جریان انقلابی باید خسارت‌های برجام را برای مردم تبیین کند تا آنان فریب برجام دوم و... روحانی را نخورند.


در ادامه محمدصادق برزگری عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار آنا، بیان کرد: چهارماه پیش بود که روحانی گفت با چاقوکش(ترامپ) مذاکره نمی‌کنیم و چنین مذاکره‌ای ذلت است، حال چه شده که دوباره از مذاکره حرف زده است.


وی افزود: تقریبا! برای همه واضح است که مذاکره با غرب در این شرایط معقول و مقبول نیست. رئیس‌جمهور ایران نباید اینقدر دم از مذاکره بزند و کشور را معطل برجام و این قضایا بکند.


عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران تصریح کرد: روحانی باید مقاومت و عدم مذاکره با آمریکا را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد بگیرد. هیچ ایرانی باغیرت و باشعوری بعد از ماجرای برجام، مجدداً مذاکره نمی‌کند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

برچسب ها: حسن روحانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته