دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1398 - 15:24

فعالیت برخی از نرم افزار‌های گوگل در سال 2020 پایان می‌یابد

نرم‌افزار Hire از محصولات شرکت گوگل که فرایند استخدام را برای کسب‌وکارهای کوچک آسان کرده است تا پایان 2020 فعالیت خواهد داشت.
کد خبر : 412827

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محصولات Google که در طول چند سال گذشته موفقیت چندانی نداشته‌اند زیاد شده است بر همین است که این غول فناوری برنامه‌هایی چون Google+ ، Inbox، Allo، Jump VR و برنامه Play Movies و TV Daydream Vرا کنار گذاشته است.


دراین‌بین این محصولات، نرم‌افزار Hire که دو سال پیش راه‌اندازی شد؛ فرایند استخدام را برای کسب‌وکارهای کوچک آسان کرده است. گوگل موفقیت‌های نرم‌افزار Hire را راضی‌کننده دانسته اما بااین‌حال می‌خواهد تمرکز خود را بر روی پلت فرم Google Cloud portfolio و محصولات جدید تمرکز کند.


گوگل با در نظر گرفتن کاربرانی که از این محصول استفاده می‌کنند، نرم‌افزار Hire را تا سال 2020 پشتیبانی کرده و بعدازآن دیگر هیچ ویژگی به آن اضافه نخواهد کرد. گوگل در نظر دارد منابع خود را بر روی محصولات دیگری در سبد Google Cloud اضافه کند.


شرکت گوگل اظهار نکرده است که موفقیت این نرم‌افزار به چه میزان بوده و به این سرعت نرم‌افزار Hire را متوقف نخواهد کرد. کاربرانی که در قبال استفاده از این نرم‌افزار پول پرداخت کرده‌اند، بعد از انقضای اعتبار در طول این مدت می‌توانند به‌صورت رایگان استفاده کنند.


علاوه بر این ، Google دیگر پس از صورتحساب بعدی خود ، دیگر کاربران را برای استفاده استاندارد شارژ نخواهد کرد. این غول فناوری قول داده است تا آخرین روز، کار خود را بدون نقص اجرا کند، اما دیگر هیچ ویژگی جدیدی را در طول سال آینده به آن اضافه نخواهد کرد.


انتهای پیام/4107/4108/


انتهای پیام/

برچسب ها: علم و فناوری گوگل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته