دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 مرداد 1398 - 12:54
فتح‌الله در گفتگو با آنا:

آزمایشگاه‌های واحدهای دانشگاهی غرب استان تهران آماده ارائه خدمات به صنایع هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران گفت: باتوجه به استقرار واحدهای دانشگاهی شهرقدس، ملارد و صفادشت در منطقه صنعتی غرب استان، آزمایشگاه‌های این واحدها برای استفاده و تست‌گیری واحدهای صنعتی مهیا شده است.
کد خبر : 411281
IMG_6489.JPG

مهدی فتح‌الله در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ درباره بهره‌برداری بهینه از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های واحدهای دانشگاهی غرب استان تهران، گفت: باتوجه به استقرار واحدهای دانشگاهی شهرقدس، ملارد و صفادشت در منطقه صنعتی غرب استان، آزمایشگاه‌های این واحدها برای استفاده و تست‌گیری واحدهای صنعتی مهیا شده است.


وی افزود: واحدهای دانشگاهی غرب استان تهران زیرساخت‌های مطلوبی در زمینه‌های آزمایشگاهی دارد که با تعریف چنین خدمتی به واحدهای صنعتی می‌توان به درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه افزود. فراخوان خدمات آزمایشگاهی دانشگاه به واحدهای صنعتی انجام گرفته شده و مراجعاتی در این خصوص نیز شروع شده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران اظهار کرد: در تلاشیم آزمایشگاه‌های مجهز و با امکانات دانشگاه را با تقویت و به‌روزرسانی به آزمایشگاه‌های مرجع و همکار سازمان استاندارد تبدیل کنیم تا همه نیازهای صنعت و صاحبان صنایع را پاسخگو باشد. البته با امکانات کنونی واحدهای غرب استان تهران نیز خدمات مطلوبی را می‌توان با صنعت ارائه داد.


فتح‌الله ادامه داد: اکنون منابع فیزیکی واحدهای غرب استان تهران با تجمیع تقویت شده و می‌توانند علاوه بر درآمدزایی، زمینه‌های اشتغال دانشجویان تحصیلات تکمیلی را نیز فراهم آورد. امکانات فیزیکی، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های سه واحد دانشگاهی غرب استان تهران اکنون به‌صورت یک شبکه به واحدهای صنعتی غرب استان آماده ارائه سرویس است.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته