دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مرداد 1398 - 11:55
میرزاخانلو به آنا خبر داد؛

درخشش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مسابقات بتن دانشگاه امام حسین(ع)

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان موفق به کسب مقام اول در مسابقات بتن دانشگاه امام حسین و مقام‌های دوم و سوم مسابقه سازه‌های ماکارونی اهواز شده‌اند.
کد خبر : 409015
1-1-1.jpg

عماد میرزاخانلو در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌‎بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در دو رشته راندمانی و ستون فشاری مسابقات سازه‌های ماکارونی اهواز شرکت کردند که به‌ترتیب موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم شدند.


وی افزود: اعضای تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان که در مسابقه سازه‌های ماکارونی اهواز شرکت کرده‌اند؛ شامل معین انصاری و امین صالحی می‌شود و من هم مسئولیت سرپرستی آن را برعهده داشتم.


سرپرست تیم دانشجویی  دانشگاه آزاد اسلامی زنجان مطرح کرد: یک تیم چهار نفره نیز برای شرکت در مسابقه بتن مقاوم در برابر انفجار دانشگاه امام حسین(ع) شرکت کردند که موفق به کسب مقام اول در آن شدیم.


میرزاخانلو که سرپرستی این تیم را برعهده دارد، گفت: علیرضا خدابخش رشاد، امین حدیدیان مقدم و سینا خالدی اعضای تیم بتن ضدانفجار بودند.


وی افزود: 10 تیم در این مسابقه شرکت کرده بودند که اکثر آنها دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بودند. این در حالی است که همه اعضای تیم دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.


سرپرست تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان بیان کرد: تیم دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان در مسابقات ملی بتن ایران و مسابقه مؤسسه بین‌المللی بتن آمریکا نیز شرکت خواهند کرد.


انتهای پیام/4107/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته