دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 مرداد 1398 - 01:00
حسین‌پور در گفتگو با آنا:

مسئولان با فساد اخلاقی برخی از اساتید به طور قاطع برخورد کنند

مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان گفت: مسئولان دانشگاه‌ها با فساد اخلاقی برخی از اساتید به طور قاطع برخورد کنند و در استخدام آنان حساسیت بیشتری لحاظ کنند.
کد خبر : 408793
11.jpg

پوریا حسین‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به انحراف اخلاقی برخی از اساتید، اظهار کرد: اساتید دانشگاه‌ها وظیفه دارند که علم خود را به دانشجویان منتقل کرده و از نظر علمی و اخلاقی آنان را ارتقا دهند. اما در این میان، اساتیدی وجود دارند که به فساد اخلاقی آلوده می‌شوند.


وی افزود: متأسفانه عده‌ای از اساتید از اندوخته‌ای که تحت عنوان علم در اختیار دارند به عنوان وسیله‌ای جهت رسیدن به اهداف شوم و غیراخلاقی استفاده می‌کنند، این کار نه قانونی است و نه اخلاقی و بر سلامت اخلاقی دانشجویان که سازندگان آینده این مرز و بوم هستند، تأثیر منفی می‌گذارد.


مسئول واحد تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان با بیان اینکه مسئولان دانشگاه باید با استاد خاطی برخورد محکم کنند، خاطرنشان کرد: مسئولان، باید به دانشجویان اطمینان بدهند که درصورت معرفی اساتید متخلف، به صورت قاطع با وی برخورد می‌کنند.


حسین‌پور تصریح کرد: برای جلوگیری از ورود اساتید غیراخلاقی به دانشگاه باید به همان اندازه که بر روی سطح علمی اساتید حساسیت وجود دارد، به وضعیت اخلاقی آنان در هنگام استخدام با دقت نگاه شود. تعداد چنین اساتیدی اندک است و نباید به خاطر عمل خلاف شرع عده‌ای از اساتید به همه آنان به یک چشم نگاه کرد. بی‌شک بسیاری از اساتید، مؤمن و عالم هستند و در ارتقای سطح علمی دانشجویان تلاش می‌کنند.


انتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته