دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 مرداد 1398 - 06:45
صاحبان ایده بخوانند؛

تجربه‌اندوزی در فضای کار زمینه‌ساز راه‌اندازی استارت‌آپ است

تجربه‌اندوزی در فضای کار زمینه‌ساز راه‌اندازی استارت‌آپ های موفق است.
کد خبر : 408390

به گزارش خبرنگار حوزه علم،فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، باورهای نادرست از مفاهیم استارت‌آپ موجب ناامیدی و بعضاً منجربه شکست صاحبان ایده می‌شود. ارائه صحیح استانداردها و مفاهیم رویدادهای استارت‌آپی و تأسیس یک گروه استارت‌آپ و همچنین از بین بردن باورهای نادرست می‌تواند نقش مهمی در شکل‌گیری کسب‌وکارها ایفا کند. 


یکی از باورهای نادرست تلقین یادگیری کارآفرین بودن از بلاگ، کتاب یا سخنرانی‌ها است.حال. واقعیت این است که یک روز ایده‌پردازی و تجربه‌اندوزی در فضای کار ارزش بیشتری از یک سال تفحص در کتاب دارد. تجربه به صاحبان ایده می‌آموزد که با داده‌های محدود تصمیمات بهتری بگیرند.


یکی دیگر از باورهای نادرست دربین ایده‌پردازان انجام پروژه‌های بسیار و یادگیری کارآفرینی در حین مسیر است. واقعیت این است که ایده‌پرداز نمی‌تواند خود را کارآفرین خطاب کند، دیگران هستند که باید وی را کارآفرین خطاب کند.کاربران به محصولاتی که می‌خواهند استفاده کنند بها می‌دهند نه به سمینارهایی که ایده‌پردازان رفته‌اند.


انگاره‌ای نادرست مبنی بر اینکه استارت‌آپ ها فقط توسط کامپیوتری‌ها راه‌اندازی می‌شوند از دیگر آسیب‌های این روزهای گروه‌های استارت‌آپی است. 


واقعیت این است که موسسان اینستاگرام کامپیوتر نخوانده‌اند و حتی موسسان توئیتر اصلا به دانشگاه نرفته‌اند. مطالعات حاکی از این است که کلی‌گراها برای استارتاپ ها عالی هستند. شرکایی بیابید که کامل کننده شما هستند.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

برچسب ها: استارتآپ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته