دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مرداد 1398 - 11:52
عندلیب در گفتگو با آنا:

حضور اعضای هیئت علمی جوان موجب تزریق شور و نشاط در دانشگاه می‌شود

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: حضور اساتید و اعضای هیئت علمی جوان موجب تزریق شور و نشاط در بدنه دانشگاه‌ها می‌شود.
کد خبر : 407572
45.jpg

مهدی عندلیب در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به لزوم استفاده از جوانان در عرصه‌های مختلف توسط مسئولان، گفت: جوان‌گرایی در هر سیستم و ساختاری، بسیار ارزشمند بوده و تبعات مثبتی دارد.


وی افزود: میدان دادن به جوانان به خصوص در مدیریت‌های دانشگاهی و کادر هیئت علمی موجب تزریق شور و نشاط در دانشگاه‌ها می‌شود و نتایج خیلی خوبی به دنبال خواهد داشت.


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان سمنان با بیان اینکه باید از اساتید باتجربه در کنار اساتید جوان استفاده کرد، اظهار کرد: اساتید مُسن مکمل‌کننده اعضای هیئت علمی جوان است. استاد پرانرژی جوان در کنار استادی که عمر خود را صرف تحقیق و پژوهش کرده، باعث تحولی اساسی در دانشگاه‌ها می‌شود.


عندلیب تصریح کرد: یکی از مشکلات هیئت علمی دانشگاه‌ها، ساختار و نظام درآمد هیئت علمی است. اساتید فقط با تدریس کسب درآمد می‌کنند درصورتی که باید سیستمی تعریف شود تا مسئولان از استاد دانشگاه علاوه بر تدریس، کار دانش‌ بنیان که به حل مسائل کشور کمک کند، بخواهند.


وی خاطرنشان کرد: حقوق و مزایای اعضای هیئت علمی بهتر است که در گرو تحقیق و پژوهش و حل علمی مسائل کشور باشد و نظام درآمدی آنان اصلاح شود تا شاهد پیشرفت شگرف جمهوری اسلامی در حوزه علم و فناوری باشیم.


انتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته