دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 مرداد 1398 - 04:00
رشید در گفتگو با آنا:

اقدام ایران در توقیف نفتکش انگلیسی مقتدرانه بود

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی گفت: اقدام ایران در توقیف نفتکش انگلیسی در تنگه هرمز مقتدرانه و شجاعانه بود.
کد خبر : 406568
73.jpg

احسان رشید در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به توقیف نفتکش انگلیسی گفت: اقدام جمهوری اسلامی در این قضیه مقتدرانه و شجاعانه بود و به صورت قانونی، پاسخیدرست و به جا به انگلیس داد.


وی افزود: آیت‌الله کاشانی که در ایام سالگرد او قرار داریم، مردی بود که با انگلیسی‌ها و خباثت‌های آنان مبارزه کرد؛ سپاهیان انقلاب اسلامی، راه امام خمینی(ره) و علمایی مانند آیت‌الله کاشانی را با قوت ادامه می‌دهند.


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی بیان کرد: اگر امروز ایران به توانایی بالایی رسیده که گوش متجاوز و متخلف را در دنیا می‌گیرد، به پشتوانه زحماتی است که علما و بزرگان در مبارزه با استعمار داشتند.


رشید تصریح کرد: آیت‌الله کاشانی با حمایت از مصدق، توده مردم را به سوی ملی شدن صنعت نفت و ایستادگی در برابر غارتگری نفت ایران توسط انگلیسی‌ها تشویق کرد و موفق شد. هرچند برخی افراد، انصاف را رعایت نکردند و سخنان نادرستی به او نسبت دادند اما نام این بزرگمرد همچنان در تاریخ ایران می‌درخشد.


وی خاطرنشان کرد: انگلیسی‌ها در طول تاریخ، خیانت‌های بزرگی به ایران کردند و جمهوری اسلامی افتخار دارد که در مقابل خباثت‌‌ انگلیسی‌ها با قدرت ایستاده است.


انتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته