دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مرداد 1398 - 07:30
حجت‌الاسلام رستمی در گفتگو با آنا:

آگاهی‌بخشی، نقطه رهایی‌ نسل جوان از باتلاق‌های طراحی شده دشمن است

مدیرکل انتصابات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آگاهی‌بخشی نسل جوان موجب رهایی از باتلاق‌های طراحی شده توسط دشمنان می‌شود.
کد خبر : 406275

حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره لزوم نقش‌آفرینی جوانان در متن جامعه گفت: آگاهی‌بخشی نسل جوان موجب رهایی از باتلاق‌های طراحی شده توسط دشمنان می‌شود. تجربه سال‌ها حضور در محیط‌های دانشگاهی مؤید این است که جوانان از نبود آگاهی وارد طرح‌های دشمنان می‌شوند وگرنه هیچ دشمنی و عنادی در کار نیست.


وی افزود:در بعضی از موارد مقصر مدیران و مسئولان هستند که مفاهیم را با جلوه‌ای زیبا، مستدل و منطقی به لایه‌های جامعه نتوانسته‌اند منتقل کنند. قاعدتاً اگر با نسل جوان با استدلال و صداقت برخورد شود، اعتقاد و باورهای جوانان همواره به عنوان معیار مطرح خواهد شد.


مدیرکل انتصابات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: باید قبول کرد که امروز بزرگترین چالش‌ها و مشکلات جامعه و کشور به دست جوانان حل خواهد شد و برای تحقق این مهم ضروری است جوانان دائماً‌ در کارزار حضور داشته و برای ساختن کشور از اکنون تمرین کنند.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته