دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام رستمی در گفتگو با آنا:

اعتماد به نسل جوان شرط اول حرکت به‌سمت حل مسائل فرهنگی است

مدیرکل انتصابات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اعتماد به نسل جوان شرط اول حرکت به‌سمت حل مسائل فرهنگی است.
کد خبر : 404328

حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره نحوه مواجه و پاسخ به چالش‌های فرهنگی گفت: تحلیل منطقی چالش‌های فرهنگی و اقدامات عقلانی در نهاد دانشگاه و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه برای تأثیرگذاری در فرهنگ جامعه ضروری به‌نظر می‌رسد.


وی افزود: اگر بتوانیم موضوعات و چالش‌ها را با صداقت و عقلانیت در بین جوانان مطرح کنیم و در گعده‌های جوانان حضور پیدا کنیم، تهاجمات و هجمه‌های احتمالی به دانشگاه و فرهنگ علمی کشور بی‌اثر و خنثی خواهد شد. اعتماد به نسل جوان شرط اول حرکت به‌سمت حل مسائل فرهنگی است.


مدیرکل انتصابات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: استادان، دانشجویان و کلیه جوانان جامعه امروز کشور، نسبت به شعائر و موازین دینی اعتقادات عمیقی دارند و اعتقاد جوانان به اصل هویت ملی موجب پیوند عمیق عاطفی آن‌ها با کشور شده است. جوانان کشور امروز به اوج باورمندی رسیده‌اند.


رستمی با بیان اینکه باید با طرح روش‌ها و متدهایی جذاب و جلوه‌گر به سوی حل مشکلات فرهنگی حرکت کنیم، تصریح کرد: تحلیل، روش‌مندی و ارائه منطقی راهکارها، نهاد دانشگاه را برای مواجهه با چالش‌های منطقی آماده و مسیر تربیت نیروی فرهنگی را هموار می‌کند.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته