دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 تير 1398 - 06:45
نگهدار در گفتگو با آنا:

جلسه هم‌اندیشی مدیران ارتباط با صنعت واحدهای دانشگاهی استان تهران برگزار شد

مدیر ارتباط با صنعت و کارافرینی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی گفت:جلسه هم‌اندیشی مدیران ارتباط با صنعت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران به‌منظور ایجاد هم‌افزایی برگزار شد.
کد خبر : 405571
BQ4K0080.jpg

حسن نگهدار در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به لزوم همکاری دفاتر ارتباط با صنعت و کارافرینی واحدهای دانشگاهی استان تهران گفت: در راستای برنامه‌های مدون دانشگاه آزاد اسلامی و اهداف دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، جلسه مشترک دفاتر ارتباط با صنعت و کارافرینی برگزار شد.


وی افزود: این جلسه بامحوریت استفاده از ظرفیت‌های موجود در این واحدهای دانشگاهی جهت ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه در شرایط کنونی تحریم‌های کشور به میزبانی واحد تهران مرکزی برپا شد.


مدیر توسعه فناوری، ارتباط با صنعت و کارافرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی اظهار کرد: این جلسه هم‌اندیشی باحضور بهروز عرب از واحد تهران شمال، امین مفتاحی از واحد تهران جنوب، مریم مصلح از واحد تهران غرب و  مرتضی شاه‌آبادی فراهانی از واحد یادگار امام خمینی (ره)  به منظور استفاده از امکانات مشترک واحدهای دانشگاهی، جهت هم‌افزایی برای انجام پروژه‌های کلان صنعتی برگزار شده و همچنین اعضای حاضر در این جلسه برای هماهنگی و همکاری بیشتر، بر روی برگزاری منظم جلسات آتی توافق کردند.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته