دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 تير 1398 - 13:09
در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال؛

کارگاه آموزشی تربیت مربی مفاهیم اسلامی با حضور اساتید استان تهران آغاز شد

کارگاه آموزشی تربیت مربی مفاهیم اسلامی با حضور اساتید استان تهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال آغاز شد.
کد خبر : 404931
سشلاشبه.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کارگاه آموزشی تربیت مربی مفاهیم اسلامی صبح امروز با حضور اساتید و مربیان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در سالن همایش‌های واحد تهران شمال برگزار شد.


این کارگاه آموزشی با حضور مدیران و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال و استقبال پرشور اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای استان تهران آغاز شد.


حجت‌الاسلام والمسلمين علی ثقفی در این نشست با اشاره به فرآیندهای تحقق اهداف جامعه اسلامی گفت: جامع آموزه‌های رهبری و پارادایم‌های عصر انقلاب اسلامی اولین مراحل تحقق اهداف اسلامی است که در این حوزه نیز باید به بیانات مقام معظم رهبری رجوع شود.


وی ارزیابی نهضت، انقلاب و نظام اسلامی را از دیگر فرآیندهای تحقق اهداف جامعه اسلامی دانست و افزود: محوری نظری وحدت نیروهای انقلاب و ادبیات پایه بحث دولت اسلامی، جامعه اسلامی و آرمانی مدنظر رهبری معظم را به اهداف خود نزدیک‌تر می‌کند.


 رئیس مرکز پژوهش ولایت تصریح کرد: مبنای شکل‌بندی اصیل جریان‌های سیاسی و شتاب‌دهنده‌های نهضت اسلامی از جمله موضوعاتی است که مربیان مفاهیم اسلامی باید به آن توجه و اهتمام جدی داشته باشند.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته