دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 تير 1398 - 11:02
مطهری‌پور با آنا مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت اساتید حوزه عاشوراپژوهی در سفرهای عتبات دانشگاهیان

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: استفاده از ظرفیت اساتید حوزه عاشوراپژوهی در سفرهای عتبات دانشگاهیان یکی از اقدامات مهم این ستاد است.
کد خبر : 404609
3144493.jpg

مرتضی مطهری‌پور در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه دانشگاهیان در ترویج فرهنگ عاشورا نقش مهمی دارند، اظهار کرد: اساتید در راستای نشر معارف اهل‌بیت(ع) و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باید به تحقیق و پژوهش بپردازند.


وی افزود: استفاده از ظرفیت اساتید حوزه عاشوراپژوهی در سفرهای عتبات دانشگاهیان یکی از اقدامات مهم این ستاد است که باید با جدیت پیگیری شود.


رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با بیان اینکه دانشگاهیان با شرکت در سفر عتبات فرصت زیارت بامعرفت نصیبشان می‌شود، خاطرنشان کرد: این فرصت موجب عمق‌بخشی به معارف دینی و آموزه‌های اسلام ناب بوده و دانشگاهیان اعتقادات خود را تثبیت می‌کنند.


مطهری‌پور تصریح کرد: با توجه به فضای خوبی که در محیط‌های دانشجویی وجود دارد و دانشجویان به مکتب عاشورا علاقه‌مند هستند، انتظار داریم که به ستاد عتبات دانشگاهیان کمک کنند تا بتوانیم در رشد معارف اسلامی مؤثر واقع شویم.


وی خاطرنشان کرد: از توانمندی اساتیدی که در موضوع‌های تاریخی، معرفتی و عرفانی آشنایی و تبحر خاصی دارند، حتماً برای نشر و گسترش بُعد معرفتی سفر عتبات دانشگاهیان استفاده خواهیم کرد.


انتهای پیام/4107/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته