دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 تير 1398 - 15:39
پویان‌راد در گفتگو با آنا:

40 سالگی تحکیم وحدت/ نشست پایان دوره 25 تیرماه برگزار می‌شود

دبیر واحد آموزش اتحادیه تحکیم وحدت گفت: نشست پایان سی و ششمین دوره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت از 25 تا 27 تیرماه برگزار می‌شود.
کد خبر : 404141
photo_2019-07-10_21-04-39.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکلل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور که با عنوان دفتر تحکیم وحدت شناخته می‌شود 40 سالگی خود را به پایان رساند، قدیمی‌ترین اتحادیه دانشجویی کشور که با وجود قدمت شور و شعور جوانی دانشجوی ایرانی را با خود همراه دارد.


دفتر تحکیم وحدت به فرمان امام خمینی(ره) که خطاب به دانشجویان عضو انجمن‌های اسلامی دانشجویان گفتند «بروید تحکیم وحدت کنید» در سال 58 تشکیل شد در سال‌های فعالیت خود فراز و نشیب زیادی را تجربه کرد و حتی تجربه دو دستگی تا آستانه انحلال را نیز شاهد بود.


نشست پایان دوره 25 تیرماه برگزار می‌شود/اسماعیلی مهمان ویژه تحکیم وحدت


امین پویان‌راد در گفتگو با خبرنگار آنا گفت: نشست سالانه اتحادیه دفتر تحکیم وحدت از ۲۵ تا 27 تیر ماه ۹۸ در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد این نشست پایان فعالیت سی و ششمین دوره اعضای شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت بوده و آخرین جلسه شورای عمومی در سال تحصیلی ۹۷-۹۸ خواهد بود.


وی درباره محورهای این نشست بیان کرد: در این نشست، انتخابات شورای مرکزی اتحادیه برگزار خواهد شد و در کنار انتخابات، نشست‌های هم اندیشی شورای مرکزی و اعضای اتحادیه تشکیل خواهد شد تا راهبردهای سالانه مشخص شود در این نشست همچنین از حضور چند تن از ادوار اتحادیه دفتر تحکیم وحدت نیز استفاده خواهد شد.


دبیر واحد آموزش اتحادیه تحکیم وحدت اشاره کرد: همچنین آخرین مرحله از دوره آموزشی «السابقون» به همت واحد آموزش اتحادیه برگزار خواهد شد.


پویان‌راد با اعلام اینکه شعار این نشست «نوسازی مشارکت، کارآمدی جمهوریت» است، اظهار کرد: در ویژه برنامه‌های اتحادیه از حضور کارشناسان برای تحلیل موضوعات محوری اتحادیه و بررسی ابعاد مختلف آن‌ها استفاده خواهد شد؛ اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه مهمان ویژه دفتر تحکیم وحدت در سی‌ و ششمین نشست سالانه این اتحادیه خواهد بود.


وی عنوان کرد: نشست برهان که به‌عنوان بستری برای مشارکت اعضای دفتر تحکیم در فعالیت های محتوایی طراحی شده است که برای دومین سال در سه حوزه تخصصی و یک حوزه عمومی اجرا خواهد شد؛ نشست‌های برهان در حوزه سیاسی با موضوع «بررسی و نقد بسترهای اعتراض مدنی به عنوان وجهی از مشارکت مردمی»، در حوزه فرهنگی با موضوع «جوانان، چالش‌ها و دانشگاه اسلامی»، حوزه زنان با موضوع «زنان و مجلس شورای اسلامی» و در حوزه عمومی نیز با موضوع «جایگاه آرمان آزادی در منظومه مردم‌سالاری دینی» برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/4107/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته