دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هاشمی در گفتگو با آنا:

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دنبال راهکارهای عملیاتی تحقق بیانیه گام دوم است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج اساتید به‌ طور جدی و نظامند در تلاش است با دوری از اقدامات نمایشی، به‌ دنبال راهکارهای عملیاتی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باشد.
کد خبر : 402765
BS0K5841.JPG

سید محمود هاشمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درخصوص نحوه تحقق گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها گفت: بلافاصله بعد از ابلاغ این بیانیه از سوی رهبر معظم انقلاب، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خود را به عنوان یکی از مجریان جدی بیانیه گام دوم انقلاب در دانشگاه معرفی کرد.


وی افزود: در همین راستا دبیرخانه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با موافقت اصولی معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی نیز در بسیج اساتید شکل گرفته است. تبیین اصل و محتوای بیانیه گام دوم انقلاب اصلی‌ترین رسالت و هدف این دبیرخانه در دانشگاه آزاد اسلامی تعریف شده است.


رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با توجه به اتفاقات مقارن با ابلاغ مقام معظم رهبری، بیانیه گام دوم انقلاب مظلوم واقع شده است. اکنون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به‌طور جدی و نظام‌مند پیگیر تبیین این بیانیه بوده و در تلاش است با دوری از اقدامات نمایشی، به‌دنبال راهکارهای عملیاتی تحقق این بیانیه باشد.


هاشمی خاطرنشان کرد: سبک زندگی، علم و فناوری، پژوهش، محورهای هفت‌گانه و پیشران‌های اشاره شده در بیانیه گام دوم ارکان اقدامات و مسیر حرکت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در تحقق بیانیه گام دوم به شمار می‌شود.


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته