دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1398 - 13:09
زارعی در گفتگو با آنا:

دانشگاه آزاد ورامین- پیشوا در مسیر تحقق طرح‌های حوزه کشاورزی تصدی‌گری نمی‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا گفت:دانشگاه در مسیر عملیاتی کردن طرح‌ها تصدی‌گری نمی‌کند و نقش شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه کشاورزی برای تحقق این طرح‌ها بیشتر دیده شده است.
کد خبر : 401861

حامد زارعی در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره طرح‌های برنامه‌ریزی حوزه کشاورزی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا گفت: طرح‌هایی در حوزه‌های اصلاح نژاد دامپروری و روش‌های آبیاری کشاورزی در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و شورای استان تهران با حضور دکتر طهرانچی در واحد رودهن مورد بررسی قرار گرفت و در مراحل نهایی و بررسی معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه قرار دارد.


وی افزود: طرح‌های مذکور به‌همراه 14 طرح عملیاتی دیگر با تأمین سرمایه‌گذاری و عملیاتی‌سازی، می‌تواند نقش بسزایی در درآمدهای شهریه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا داشته باشد. مقرر شده است میزان معینی از حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها از محل صندوق مشترک سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی و تسهیلات بانکی تأمین شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا اظهار کرد: دانشگاه در مسیر عملیاتی کردن طرح‌های کشاورزی و دامپروری نقش تصدی‌گری را برای خود متصور نشده است و نقش شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه کشاورزی در راستای تحقق این طرح‌ها بیشتر دیده شده است. 


زارعی با اشاره به لزوم مشارکت دانشجویان و استادان در طرح‌های عملیاتی و طرح‌های تحقیقاتی مصوب واحد ورامین- پیشوا بیان کرد: در مسیر تحقق طرح‌های بررسی شده این واحد دانشگاهی، ظرفیت معینی از دانشجویان برای مشارکت مستقیم دیده شده که دانشجویان می‌توانند با فعالیت در این پروژه‌ها قسمتی از شهریه خود را از 10 تا 100 درصد تسویه کنند. همچنین باتوجه به اینکه بعضاً سقف موظفی اعضای هیئت علمی تکمیل نمی‌شود، استادان نیز در این طرح‌ها مشارکت لازم را خواهند داشت.


انتهای پیام/4107/4116/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته