دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1398 - 14:51
طالب‌تاش در گفتگو با آنا:

حضور قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی تقویت شده است

رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری نسبت به توسعه فضای قرآنی جامعه، حضور قرآن در دانشگاه آزاد اسلامی تقویت شده است.
کد خبر : 400910
13.jpg

عبدالمجید طالب‌تاش در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری نسبت به توسعه فضای قرآنی در جامعه اظهار کرد: حضور قرآن کریم در دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر به شکل قابل قبولی تقویت شده است.


وی با بیان اینکه سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشگاهیان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود، افزود: در این دوره از مسابقات، بخشی تحت عنوان هنر و ادبیات دینی برگزار شده و آثار هنری و پژوهشی دانشجویان و اساتید از کلیه واحدهای دانشگاهی ارزیابی شده و بهترین‌ها انتخاب می‌شود.


رئیس پژوهشکده قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه فرآیند ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها شروع شده است، خاطرنشان کرد: دانشجویان در واحدهای دانشگاهی خود برای شرکت در مسابقات قرآن و عترت ثبت‌نام کرده‌اند. پس از برگزاری مسابقات کتبی و شفاهی، مرحله استانی و در نهایت مرحله کشوری برگزار می‌شود.


طالب‌تاش تصریح کرد: معمولاً 100 هزار نفر در مسابقات سراسری قرآن و عترت که شامل دانشجویان، اساتید و کارکنان است، شرکت‌ می‌کنند که باید از این ظرفیت قرآنی در جهت توسعه فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها استفاده کرد.


وی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مقام معظم رهبری این است که فضای جامعه باید قرآنی باشد و خدا را شاکر هستیم که به ما توفیق داده تا فضای دانشگاه آزاد اسلامی را در راستای معارف قرآنی تقویت کنیم.


انتهای پیام/4107/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته