دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1398 - 11:37
کاشفی در گفتگو با آنا:

24 کاروان از استان خراسان رضوی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند

مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی گفت: در دوره بیست و یکم عمره و عتبات دانشگاهیان 24 کاروان از استان خراسان رضوی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.
کد خبر : 400560
2253792.jpg

وحید کاشفی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در رابطه با آخرین اخبار ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی گفت: در دوره بیست و یکم عمره و عتبات دانشگاهیان کشور، 24 کاروان از استان خراسان رضوی به عتبات عالیات اعزام می‌شوند. لازم به ذکر است همه اعزام‌های عتبات دانشگاهیان این استان به‌صورت هوایی است.


وی تصریح کرد: اعزام‌های دوره بیست و یکم عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی از 24 تیرماه آغاز می‌شود و تا 13 مهرماه ادامه خواهد یافت. و به تمامی زائران سفرهای هوایی عتبات دانشگاهیان وام 3 میلیون تومانی اعطا می‌شود.


مدیر اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: يكی از مهمترين برنامه‌ها و اهداف ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خراسان رضوی، استمرار ارتباط ميان دانشگاهیان اعم از دانشجویان، اساتید و کارکنان پس از سفر با این ستاد است و به اين منظور جلسات فرهنگی، آموزشی و توجیهی، همايش‌ها، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی قبل از سفر، حین سفر و بعد از سفر برگزار می‌شود. 


انتهای پیام/4107/4126/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته