دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 خرداد 1398 - 12:50
زارع مطرح کرد:

محاسبه هزینه سفر عتبات دانشگاهیان با ارز 11 هزار تومانی

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: هزینه‌های سفر عتبات دانشگاهیان با توجه به نوسانات ارزی تغییر کرده و امسال با ارز 11 هزار تومان محاسبه می‌شود.
کد خبر : 396860
s11.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد زارع در نشست خبری بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان که صبح امروز در ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار شد، اظهار کرد: هزینه‌های سفر عتبات دانشگاهیان تابع مقررات سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا و دولت است و بستگی به نرخ ارز دارد که آن را بانک مرکزی اعلام خواهد کرد.


وی افزود: برای بیست و یکمین دوره عتبات دانشگاهیان نرخ ارز بر مبنای 11 هزار تومان محاسبه شده و هزینه سفر هوایی حدود سه میلیون و 300 هزار و سفر زمینی یک میلیون و 900 هزار تومان خواهد بود که به صورت دوره‌ای توسط سازمان حج و زیارت در زمان‌های مختلف هزینه‌ها اعلام می‌شود.


معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان بیان کرد: هزینه‌های سفر عتبات با توجه به نوسانات ارزی تغییرات مختلفی دارد. از تاریخ 13 تا 20 مرداد که ایام عرفه است، با افزایش 15 درصدی قیمت‌ها در اعزام کاروان‌ها روبه‌رو هستیم.


زارع خاطرنشان کرد: در سال گذشته یک هزار و 200 نفر برای سفر عتبات دانشگاهیان هزینه ویزا را داده بودند اما پس از حذف روادید با ارائه مدارک و مراجعه به بانک، می‌توانند هزینه ویزای خود را دریافت کنند.


اانتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته