دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1398 - 10:44
عطایی دولت‌آبادی در گفتگو با آنا:

عضوگیری در شوراهای انجمن‌های اسلامی دانشجویان بریتانیا آغاز شد

دبیر مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا گفت: جذب اعضا در شوراهای علمی و فرهنگی باهدف شناسایی خلأها، مشکلات و تقویت ساختار این انجمن آغاز شد.
کد خبر : 400532
4b6a16e6-5ef1-483f-8ba7-51c2d1b20772.jpg

محمدحسین عطایی دولت‌آبادی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: پیرو سیاست‌گذاری‌های انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا، علاقمندان برای ثبت نام در شوراهای علمی و فرهنگی این انجمن باهدف شناسایی خلأها، مشکلات و تقویت ساختار انجمن‌های منطقه بریتانیا  تا  9 جولای 2019  (18 تیرماه 98)  فرصت دارند.


 وی افزود: دانشجویان زیادی در امورات فرهنگی و علمی کمک می‌کنند که غالباً به‌صورت غیررسمی و داوطلبانه است. شبکه‌سازی جدید در این شرایط چند سال زمان می‌برد تا مهارت و تجربیات لازم را برای خدمت‌گزاری و پذیرش مسئولیت در شورای مرکزی منطقه و اتحادیه کسب کنند.


دبیر مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا ادامه داد: به‌زودی شوراهای علمی و فرهنگی انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا تشکیل و تکمیل خواهد شد و به توفیق الهی تأسیس این شوراها خروجی مثبتی به همراه خواهد داشت.


عطایی دولت‌آبادی در رابطه با روش عضویت در شوراهای علمی و فرهنگی انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام تا قبل از ۹ جولای ۲۰۱۹ (سه‌شنبه 18 تیرماه) اقدام کرده و از شوراهای پیشنهادی (علمی یا فرهنگی) گزینه موردنظر را انتخاب کنند. درصورتی‌که شورای دیگری مدنظر متقاضیان باشد می‌توانند گزینه سایر را انتخاب کرده و سپس نام شورای پیشنهادی (سیاسی، حقوقی و یا غیره) را اعلام کنند. بارگزاری رزومه سوابق و توانایی‌های علمی و یا فرهنگی الزامی است.


وی با اشاره به این‌که تعداد اعضای شوراهای علمی و فرهنگی انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا محدود نخواهد بود، اضافه کرد: شرط عضویت، تکمیل فرم ثبت‌نام و نهایتاً تأییدیه شورای مرکزی انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا است. شورای مرکزی منطقه بریتانیا ۱۱ جولای (پنج‌شنبه، ۳ مرداد) برگه‌های ثبت‌نام تکمیلی را پس از بررسی نهایی و قطعی خواهد کرد.


دبير مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا با بیان این‌که تقویت ساختار انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا از اهداف تشکیل شوراهای علمی-فرهنگی است، افزود: استفاده حداکثری از پتانسیل اعضای انجمن‌های منطقه بریتانیا و جذب نیروهای مؤثر در امورات علمی و فرهنگی، تشکیل تیم‌کاری برای برنامه‌ریزی و فعالیت‌های علمی-فرهنگی و شبکه‌سازی و برقراری ارتباطات بین نیروهای مؤثر و شورای مركزی، تقویت مهارت‌های برنامه‌ریزی و برگزاری فعالیت‌های علمی و فرهنگی برای اعضای انجمن‌های و آماده‌سازی اعضا برای پذیرش مسئولیت در شورای مرکزی منطقه بریتانیا از دیگر اهداف فعالیت‌های انجمن‌های اسلامی دانشجویان در منطقه بریتانیا است.


وی بابیان این‌که هرکدام از شوراها وظایف به خصوصی دارند، تصریح کرد: در این میان وظایف مشترکی برای شوراها تعریف‌شده است که ارتباط مستمر با شورای مرکزی منطقه بریتانیا و ارائه لیست فعالیت‌های پیشنهادی برای هر دوره نهایتاً یک ماه پس از شروع دوره، پشتیبانی، هماهنگی، تلاش برای اجرا و تبلیغات برنامه‌های علمی و فرهنگی منطقه بریتانیا انجام خواهد شد.


عطایی دولت‌آبادی در پایان گفت: اعضای منتخب شوراهای علمی و فرهنگی در اتمام این دوره تقدیر و فعال‌ترین عضو شورای علمی و فرهنگی تجلیل خواهد شد.



انتهای پیام/4107/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته