دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1398 - 07:40
زیست دانشجویی/74؛

استادها با در نظر گرفتن توانایی و نیازهای علمی دانشجویان منابع را مشخص می‌کنند

استادها با در نظر گرفتن توانایی و نیازهای علمی و حرفه‌ای دانشجویان منابع امتحانی را مشخص می‌کنند.
کد خبر : 400469
IMG_0656.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با شروع فصل امتحانات دانشجو باید مطلع شود که استاد چه انتظاری از او دارد. دانشجو نباید برای کم شدن منابع امتحان چانه‌زنی کند. استادها با در نظر گرفتن توانایی و نیازهای علمی و حرفه‌ای دانشجویان منابع را مشخص می‌کنند.


اگر دانشجو هستید و در امتحان یا آزمونی شرکت نمی‌کنید، پیامد آن، یعنی از دست دادن نمره را باید بپذیرید. برای موفقیت در امتحان کوشا بودن و درس خواندن کافی است. لازم نیست کار عجیب‌وغریبی انجام دهید. زیاد نوشتن به معنای درست نوشتن نیست. شما اگر یک پاسخ نادرست را چندین صفحه هم بسط دهید، بازهم نمره نمی‌گیرید.


يادداشت و نامه ملتمسانه نوشتن در پایان برگه‌های امتحانی، شاید برای استاد جالب و عامل خنده و تبسم باشد، ولی معمولاً منجر به افزایش نمره شما نمی‌شود. تقلب کردن در امتحان، پیامدهای ناخوشایندی به دنبال دارد. در صورت اثبات تخلف، درج نمره ۲۵ صدم یا محرومیت از تحصیل برای دانشجو در نظر گرفته می‌شود.


تقلب، نه‌تنها زرنگی نیست، بلکه آثار مخربی بر دانش و شخصیت افراد دارد. دانشجویی که با استفاده از تقلب به موفقیت آموزشی دست یابد، علاوه بر از دست دادن اعتمادبه‌نفس، دیگر نمی‌تواند برای رسیدن به اهداف آموزشی و کسب نمره‌های بهتر در آینده تلاش کند، زیرا تقلب به ما یاد می‌دهد که در هنگام رویارو شدن با هر مشکلی به‌جای شناخت کامل ابعاد آن و جست‌وجوی بهترین راه‌حل و رفع مشکل، به دنبال راهی معجزه‌آسا باشیم.


انتهای پیام/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب