دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1398 - 06:50
زیست دانشجو/72؛

غیبت دانشجو در کلاس درس، عذر موجهی برای انجام ندادن تکالیف نیست

غیبت دانشجو در کلاس درس، عذر موجهی برای انجام ندادن تکالیف نیست. دانشجو وظیفه‌دارد در جلسه بعد، کلیه تکالیف خواسته‌شده را ارائه کند.
کد خبر : 398890

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، غیبت دانشجو در کلاس درس، عذر موجهی برای انجام ندادن تکالیف نیست. دانشجو وظیفه‌دارد کلیه مطالب ارائه‌شده در جلسه‌ای که غیبت داشته را برای خود، تهيه و در جلسه بعد، کلیه تکالیف خواسته‌شده را ارائه کند.


برگزاری کلاس صرفاً به خاطر یادگیری هرچه بیشتر دانشجویان برگزار می‌شود ضمن اینکه دانشجو ازلحاظ قانونی تنها سه شانزدهم جلسه‌ها را می‌تواند غیبت موجه داشته باشد بایستی مابقی ساعات را به‌صورت منظم در کلاس درس شرکت کند.


اگر برای استادی حضوروغیاب اهمیتی نداشته باشد، یعنی دانشجو را از کلاس حذف نکند، بازهم حتماً در کلاس حضور داشته باشید. علاوه بر یادگیری بهتر، استادها معمولاً درباره دانشجویانی که در کلاس حاضر هستند، نگرش مثبت‌تری دارند. کمترین آسیب غیبت کردن از کلاس برای دانشجویان این است که درس جلسه بعد را خوب متوجه نمی‌شوند.


انتهای پیام/4108/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: زیست دانشجویی
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
دانشجو واحد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱
۰
با سلام در تعدادی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی دانشجو می خواهد علم یاد بگیرد وحضور دردانشگاه هم دارد ولی متاسفانه استاد ها خود بنا به دلایلی ازجمله داشتن مسولیت اجرایی و حضور در سایر دانشگاه ها و...تعمدا کلاسها به تعطیلی می کشانند جهت رضایت دانشجویان به دانشجو نمره دلبخواه می دهند
هلدینگ شایسته