دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 تير 1398 - 18:40
با مشارکت دانشجویان و هنرمندان؛

7 هزار و 400 اثر در بخش ادبی دهمین جشنواره «سیمرغ» ثبت نام شد

با مشارکت 13 هزار و 700 نفری دانشجویان و هنرمندان در دهمین جشنواره «سیمرغ»، 7 هزار و 400 اثر در بخش ادبی این جشنواره ثبت نام شده است.
کد خبر : 400441
356730.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، 7 هزار و 400 اثر از میان ۴۴ هزار اثر رسیده به دبیرخانه دهمین جشنواره «سیمرغ» در بخش ادبی ثبت نام کرده‌اند.


در رشته ترانه ۵۱۲ اثر، در رشته شعر کلاسیک ۱۸۸۱ اثر، در رشته شعر نو ۱۵۴۴ اثر، در رشته داستان کوتاه ۱۳۵۴ اثر، در رشته نثر ادبی ۱۳۳۰ اثر، در رشته نثر طنز ۴۴۰ اثر، در رشته شعر طنز ۳۴۸ عنوان اثر در بخش ادبی به ثبت رسیده و در این دوره از جشنواره با یکدیگر رقابت می‌کنند.


در بخش ادبی شرکت کنندگان در بخش آزاد ویژه دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی، در هفت رشته شعر کلاسیک، شعرنو، نثر ادبی، شعر طنز، داستان کوتاه و ترانه و در بخش کارکنان، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی و جامعه پزشکی در رشته‌های شعر کلاسیک، شعر نو، شعر طنز، نثر طنز، داستان کوتاه و ترانه آثار خود را به ثبت رسانده‌اند.


همچنین در بخش فرهنگ سلامت ویژه دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، علاقه‌مندان در رشته‌های شعر کلاسیک، شعر نو، شعر طنز، نثر طنز، داستان کوتاه و ترانه با موضوعات مرتبط به سلامت شرکت کرده‌اند.


جشنواره بین‌المللی «سیمرغ» با شعار «سالم زیستن، هنر است» در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی، تابستان سال جاری در شهر تهران برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4108/پ


انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته