دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 تير 1398 - 16:24
با حضور وزیر بهداشت؛

مراسم معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد

مراسم معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش برگزار شد.
کد خبر : 400099
355325.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مفدا، مراسم تکریم محمدرضا فراهانی و معارفه سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن جلسات وزارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.


در این مراسم سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تقدیم حکم مسؤولیت معاونت فرهنگی و دانشجویی این وزارتخانه به سیما سادات لاری، از خدمات و دستاوردهای ارزنده محمدرضا فراهانی تقدیر کرد.


 وی ضمن قدردانی از زحمات ارزنده و تأثیرگذار پنج‌ساله محمدرضا فراهانی، حکم مسئولیت معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت را به سیما سادات لاری تقدیم کرد.


نمکی ضمن تأکید بر اهمیت مباحث فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه‌ها از معاون جدید فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست که اهتمام ویژه‌ای به مقوله فرهنگ در دانشگاه داشته و با تکیه بر رویکرد اعتدای دولت تدبیر و امید، از ایجاد فضای دل‌مردگی و رخوت در فضای دانشگاه‌ها جلوگیری کرده و اقدامات مؤثری جهت آشنایی بیشتر دانشجویان با پیشینه غنی فرهنگی میهن انجام داده و از این رهگذر زمینه دل‌بستگی نسل جوان را با آرمان‌های انقلاب اسلامی و حسن وطن‌دوستی نسل جوان را تقویت کند.


لاری در ادامه این جلسه ضمن اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات بسیار مثبت فراهانی معاون پیشین این وزارت بهداشت، اظهار کرد: با علم به مشکلات موجود در عرصه‌های فرهنگی و دانشجویی و با عشق و انگیزه وارد این حیطه شده‌ام و تلاش خواهم کرد که مسیری که فراهانی در وزارت بهداشت در حوزه فرهنگ در پیش گرفتند را استمرار داده و با توکل به حق‌تعالی تحولات خوبی را در زمان مسئولیت خود رقم بزنند.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته