دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آبان 1398 - 03:31
دبیر شورای سیاست‌گذاری جایزه مصطفی(ص) در گفتگو با آنا:

استفاده از ظرفیت دانشمندان جایزه مصطفی(ص) موجب سرمایه‌گذاری در حوزه فناوری می‌شود

دبیر شورای سیاست‌گذاری جایزه مصطفی(ص) گفت: استفاده از ظرفیت دانشمندان جایزه مصطفی(ص) موجب سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی حوزه علم و فناوری می‌شود.
کد خبر : 399298
46.jpg

مهدی صفاری‌نیا در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به این‌که یکی از اهداف جایزه علم و فناوری مصطفی(ص) تعامل و هم‌افزایی دانشمندان جهان اسلام است، اظهار کرد: در همایش جایزه مصطفی(ص) از ظرفیت ده‌ها دانشمند برجسته جهان اسلام در قالب برنامه‌های استپ و نشست‌های تبادل تجربیات علم و فناوری استفاده می‌شود.


وی افزود: بر روی آثار اندیشمندان مسلمان حاضر در جایزه مصطفی(ص) سرمایه‌گذاری صورت گرفته و تا حصول نتیجه، به مسیر و زمان طولانی نیاز است. در حال حاضر تلاش کرده‌ایم که شبکه‌سازی ارتباطات میان دانشمندان را گسترش دهیم.


دبیر شورای سیاست‌گذاری جایزه مصطفی(ص) با بیان این‌که شناسایی و تجلیل از دانشمندان جایزه مصطفی(ص) موجب سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی حوزه علم و فناوری می‌شود، گفت: تمرکز اصلی بنیاد علم و فناوری مصطفی(ص) توسعه علمی و تکنولوژی است.


صفاری‌نیا خاطرنشان کرد: همایش بزرگ جایزه مصطفی(ص) که دانشمندان حوزه علم و فناوری کشورهای اسلامی را گرد هم می‌آورد، نظیر دیگری ندارد. جایزه مصطفی یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که می‌تواند فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری را عملیاتی کند.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته