دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1398 - 11:40
بسیج دانشگاه‌های فرهنگیان:

وزیر مستعفی آموزش و پرورش به ابهامات پاسخ دهد

تعدادی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با دعوت از وزیر مستعفی آموزش و پرورش از او خواستند تا با حضور در دانشگاه فرهنگیان تهران به ابهامات پاسخ دهد.
کد خبر : 398423
98.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، تعدادی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با دعوت از وزیر مستعفی وزارت آموزش و پرورش از او خواستند تا با حضور در دانشگاه فرهنگیان تهران به ابهامات موجود در رابطه با استعفای بحث برانگیزشان پاسخ دهد.


در ابتدای این نامه آمده است: وزیر سابق آموزش و پرورش، همانطور که استحضار دارید خبر استعفای جنابعالی از مقام وزرات آن هم به دلیل نامزدی در انتخابات مجلس در محافل نخبگانی و فضای رسانه‌ای کشور پر سروصدا بوده و به جرئت می‌توان بیان کرد، کمتر کسی این امر را پذیرفته است که حضرتعالی به علت شرکت در انتخابات مجلس از سمت خود استعفا داده‌اید.


در ادامه تأکید شده است: از طرفی حضرتعالی در مدت وزارت خود تصمیمات بحث برانگیزی از جمله طرح معلم تمام وقت، خصوصی‌سازی، نامه به مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با مافیای کنکور، نامه به معاون اول رئیس‌جمهور در جهت استیفای حقوق معلمین و... داشته‌اید که باید دید این اقدامات تا چه اندازه در راستای تحول آموزش و پرورش بوده و وزارت آموزش و پرورش تا چه حد در انجام مأموریت های اصلی خود موفق بوده است.


تشکل‌های دانشجویی در این نامه می‌افزایند: بدین لحاظ بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان تهران از حضرتعالی دعوت به عمل می‌آورد تا با حضور در دانشگاه فرهنگیان تهران دلایل استعفا خود را بیان کرده و درجهت عملکردتان توضیحات لازم را ارائه بفرمایید. یقیناً با حضور جنابعالی و پاسخگویی به ابهامات، ضمن روشنگری نسبت به افکار عمومی، سنت عدم پاسخگویی نسبت به عملکرد گذشته که در بین وزرای آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید مرسوم شده، شکسته خواهد شد.


دفاتر بسیج دانشجویی پردیس شهید چمران تهران، مرکز شهید بهشتی تهران، مرکز شهدای مکه ، پردیس نسیبه، مرکز شهید شرافت و مرکز شهید باهنر تهران این نامه را به بطحایی ارسال کرده‌اند.


انتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته