دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 خرداد 1398 - 00:33

کتاب‌ داستان اختصاصی برای کودکان طراحی کنید

دوزلی بوک استارت‌آپی است که به کاربران اجازه می‌دهد کتاب داستان‌های اختصاص خود را طراحی و تولید کنند.
کد خبر : 398283
videoblocks-kid-holding-book-smart-boy-flipping-pages-of-schoolbook-little-child-closeup-portrait-interested-kid-reading-book-boy-looking-for-his-favorite-story-turning-page-after-page-of-printed-edition_hgc-f82n.png

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دوزلی بوک به شما کمک می‌کند تا کتاب داستان اختصاصی برای کودکتان طراحی کنید.


بازار کتاب پر از داستان‌های مخصوص کودکان است که هر کدام سعی دارند با زبان خاص و قهرمانی متفاوت موضوعی را به فرزند شما یاد بدهند. اما دوزلی بوک ایده جدید دارد و به کاربران کمک می‌کند تا کودکانشان را تبدیل به قهرمان‌های قصه کنند.


این استارت‌آپ که در حوزه طراحی و تولید کتاب است که به والدین اجازه می‌دهد تا نام شخصیت‌ها و چهره‌های کتاب را به سلیقه خودشان انتخاب کنند.


امکان تغییر رنگ جلد کتاب و درج متنی در قسمت تقدیم‌نامه نیز از جمله ویژگی‌های دیگری است که دوزلی بوک در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


کار با این سامانه اینترنتی بسیار ساده است. ابتدا کاربر داستان مورد نظر را انتخاب می‌کند، سپس در مرحله شخصی‌سازی اسامی و چهره‌ را تعیین می‌کند. نسخه الکترونیکی کتاب به‌صورت رایگان نمایش داده می‌شود. پس از انتخاب بسته‌بندی، کاربر هزینه را پرداخت می‌کند و کتاب داستان در کمتر از سه روز به دست مشتری می‌رسد.


در سایت دوزلی بوک مجله الکترونیکی وجود دارد که در کنار معرفی داستان‌های مختلف، اطلاعات مفید و کاربردی در حوزه روانشناسی کودک برای والدین فراهم کرده است.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته