دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 خرداد 1398 - 15:48
موسوی:

دانشگاه آزاد اسلامی تأثیر بسزایی در روند علمی کشور دارد

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تأثیر بسزایی در روند علمی کشور دارد.
کد خبر : 397976
photo6048608860094181546.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مجید موسوی ظهر امروز در اجلاس سی و هفتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حراست گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تأثیر بسزایی در روند علمی کشور دارد همه باید در رشد آن تلاش کنیم.


وی افزود: مجموعه حراست باید آسیب‌ها و مخاطرات را پیش‌بینی کرده و در اقدامات پیشگیرانه عمل کند و حراست باید چشم و گوش دانشگاه باشد. دانشگاهی به وسعت دانشگاه آزاد اسلامی با تنوعی که در آن دیده می‌شود باید حراست و حفاظت شود.


رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم بسیار خطیر و سنگین است تا در این شرایط تحولی، مطالبات رهبر معظم انقلاب را محقق کنیم.


موسوی بیان کرد: مسئولیت دانشگاه و معاونان، تشکل‌ها و حراست نقش معینی در بخشنامه آراستگی گرفته‌اند و تمامی واحدهای حراستی در تحقق این بخشنامه آماده و مهیا شده‌اند.


وی ادامه داد: دانشجویان و همکاران تاکنون همکاری و تعامل قابل قبولی در اجرای این بخشنامه داشته‌اند.


رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی به لزوم اهتمام رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی درباره تحقق گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: باید در راستای حفظ اموال و سرمایه‌های دانشگاه دقت و اهتمام ورزیده و سعی شود از افراد پاک‌دست و انقلابی برای اشتغال در دانشگاه آزاد اسلامی استفاده شود.


موسوی بیان کرد: دانشگاه محیطی برای بالندگی است و نباید به محلی برای وارد کردن هجمه به اعتقادات و ارزش‌های دینی تبدیل شود. در خصوص اقدامات تأمینی و ایمنی و جلوگیری از خسارات نیز باید دقت و اهتمام کافی ورزیده شود.


انتهای پیام/4115/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته