دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1398 - 06:40
ایروانی در گفتگو با آنا:

آموزش کارآفرینی گام دوم خیریه دانشجویی ترنم مهربانی است

مسئول روابط عمومی جمعیت خیریه دانشجویی ترنم مهربانی دانشگاه صنعتی سهند گفت: آموزش کارآفرینی در بین افراد نیازمند گام دوم اقدامات این جمعیت خیریه دانشجویی است.
کد خبر : 397319
51292048_549032585589716_3778996560604882244_n.jpg

سیدامیر ایروانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: جمعیت خیریه ترنم مهربانی با هدف کمک به مستضعفین با همت گروهی از دانشجویان بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند راه‌اندازی شد؛ این جمعیت با تمرکز بر جمع‌آوری کمک‌های دانشجویی اساتید و کارکنان دانشگاه تاسیس شده است.


وی افزود: این جمعیت خیریه در ماه مبارک رمضان دو طرح اکرام غذایی برای توزیع غذای بین نیازمندان و طرح به رنگ مهربانی با هدف تهیه بسته‌های غذایی در دست اجرا داشت.


مسئول روابط عمومی جمعیت خیریه ترنم مهربانی بیان کرد: در طرح اکرام غذایی دانشجویان غذای اضافی خود را در محل‌های پیش‌بینی‌شده سلف‌های دانشجویی قرار می‌دادند و پس از بسته‌بندی این غذاها هر شب در زمان‌های افطار و سحر در بین نیازمندان شهر سهند توزیع می‌شد.


ایروانی عنوان کرد: در طرح برنج مهربانی نیز با جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانشجویان 12 بسته غذایی شامل اقلام اساسی مانند برنج، روغن و سایر اقلام مورد نیاز تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.


وی خاطرنشان کرد: گام بعدی این جمعیت خیریه آموزش مهارت‌های کارآفرینی به نیازمندان و توانمندسازی آنان است به‌طوری‌که بتوانند محصولاتی را تولید کنند و این جمعیت خیریه پس از تولید محصولات مددجویان آن‌ها را به معرض فروش خواهد گذاشت، مراحل آموزش این افراد در دانشگاه صنعتی سهند صورت خواهد گرفت و این برنامه برای ترم تحصیلی آینده برنامه‌ریزی شده است.


انتهای پیام/4115/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته