دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1398 - 04:40
برنامه‌ای برای عکاسان حرفه‌ای؛

بهترین زمان در طول روز برای ثبت تصاویر بی‌نظیر را پیدا کنید

برنامه «گلدن، بلو اَور لایت» به عکاسان کمک می‌کند تا بهترین زمان در طول روز برای ثبت تصاویر بی‌نظیر را پیدا کنند.
کد خبر : 386004
c91c8__2048.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، «گلدن، بلو اَور لایت» یک اپلیکیشن کاربردی برای عکاسان است که ساعت و مکان طلوع و غروب خورشید را نشان می‌دهد. این برنامه اطلاعاتی از شفق صبحگاهی و ساعات طلایی عکاسی نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


شفق صبحگاهی دوره‎ای از شفق است که در سحرگاه یا گرگ‌ومیش غروب ایجاد می‌‌شود. وقتی خورشید در حالتی پایین‌تر از افق قرار دارد، نور غیرمستقیمش حالت آبی‌رنگی به خود می‌گیرد که همان شفق صبحگاهی است.


ساعات طلایی نیز به بازه کوتاهی پس از طلوع یا غروب خورشید گفته می‌شود که نور قرمزتر و ملایم‌تر از زمانی است که خورشید در موقعیت بالاتری در آسمان قرار دارد. درواقع ساعات طلایی حالت متضاد شفق صبحگاهی است.


ساعت طلایی و شفق صبحگاهی زمانی جادویی برای عکاسان به شمار می‌روند که بهترین نور برای خلق پرتره‌های زیبا و مناظر منحصربه‌فرد را دارند.


 اپلیکیشن «گلدن، بلو اَور لایت» زمان دقیق ساعت طلایی و شفق صبحگاهی را با دقت یک دقیقه به کاربر اطلاع می‌دهد. همچنین اطلاعاتی مانند طول روز، ظهر خورشیدی، غروب و طلوع، گرگ‌ومیش و ساعات نجومی و دریایی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.


کاربران می‌توانند این برنامه را براساس موقعیت و زمان شخصی‌سازی کنند. رابط کاربری ساده این اپلیکیشن کار با آن را آسان می‌کند. «گلدن، بلو اَور لایت» برای سیستم‌عامل اندروید در دسترس است. استفاده از این برنامه کاملاً رایگان است.


انتهای پیام/4115/4021/پ                                         


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته