دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1398 - 01:08

معرفی سایتی برای یادگیری موسیقی

«لایت نوت» یکی از جذاب‌ترین سایت‌ها برای یادگیری موسیقی در اینترنت است.
کد خبر : 383657
music.jpg

«لایت نوت» یکی از جذاب‌ترین سایت‌ها برای یادگیری موسیقی در اینترنت است.


به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بشر از دیرباز علاقه خاصی به موسیقی و ساخت آن داشته است. موسیقی نوای جادویی است که می‌تواند حس و حال آدمی را تازه کند. با این حال بسیاری از افراد علاقه‌مند فرصتی برای یادگیری موسیقی در زندگی شلوغ امروزی را ندارند.


گوش دادن به موسیقی برای بسیاری لذت‌بخش است اما آیا ساخت موسیقی به همین اندازه جالب است؟ اگر به موسیقی علاقه دارید اما از نظریه‌ها و مبانی آن سر درنمی‌آورید به شما سایت لایت نوت را معرفی می‌کنیم.


هرچقدر که درک شما از مبانی و مقدمات موسیقی بیشتر شود، درک بهتری از آهنگ‌ها و هنرمندان محبوبتان خواهید داشت. درک اصول اولیه موسیقی نیز مانند فهم معنای آن مهم است.


یادگیری موسیقی تنها به آنچه می‌خوانید محدود نمی‌شود، بلکه آنچه به چشم می‌بینید نیز مهم است. لایت نوت یکی از سایت‌های چشم‌نواز و جذابی است که مبانی موسیقی را به کاربران آموزش می‌دهد.


لایت‌نوت هارمونی، امواج صوتی، مقیاس، آکورد و کلیدها را گام به گام به کاربران آموزش می‌دهد. این سایت سؤالات معمول به هر مبحث را پاسخ داده است تا افراد مبتدی نگرانی درباره روند یادگیری نداشته باشند.


نحوه آموزش این سایت بسیار منحصربه‌فرد است؛ لایت نوت در هنگام آموزش هارمونی، دو قطعه موسیقی پخش می‌کند و سؤال می‌کند که چرا یک قطعه زیبا و دیگری بد است. سپس پاسخ سؤال را می‌دهد و آزمون کوتاهی از کاربر می‌گیرد تا مطمئن شود که درس را به‌‌خوبی فرا گرفته است.


طراحی و ساختار ساده این سایت، یادگیری را برای افراد مبتدی راحت کرده است. هشت مبحث ابتدایی در لایت نوت رایگان آموزش داده می‌شوند.


انتهای پیام/4021/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته