دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 خرداد 1398 - 13:40
سیف در گفتگو با آنا:

حضور دانشگاهیان در راهپیمایی روز قدس پرشکوه خواهد بود

مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران گفت: حضور دانشگاهیان در راهپیمایی روز جهانی قدس پرشکوه خواهد بود و طرح معامله قرن به شکست خواهد انجامید.
کد خبر : 384472
روز قدس.jpg

عبدالرضا سیف در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: روز قدس یکی از روزهای حیاتی برای جمهوری اسلامی محسوب شده و مردم در چهل سال اخیر در راهپیمایی‌های روز قدس برای مردم فلسطین سنگ تمام گذاشته‌اند.


وی افزود: با توجه به طرح معامله قرن که از سوی آمریکا مطرح شده، روز قدس امسال پرشور از گذشته در سرتاسر کشور برگزار می‌شود.


مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران با بیان اینکه مردم ایران برای آزادی فلسطین اشغالی از چنگ رژیم صهیونیستی همیشه آماده بوده و در این راستا قطعنامه‌های بسیاری صادر کرده‌اند، تصریح کرد: روز جهانی قدس یکی از بزنگاه‌های مهم انقلاب اسلامی بوده و مردم همیشه پرشور و باحرارت در این روز بزرگ شرکت کرده‌اند.


سیف خاطرنشان کرد: حضور دانشگاهیان در راهپیمایی روز جهانی قدس پرشکوه بوده، طرح معامله قرن به شکست خواهد انجامید و با حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نقشه‌های ابلیسانه شیطان بزرگ به هم می‌خورد.


انتهای پیام/4107/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته