دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1398 - 18:35
قربانی:

دانشجویان باید گام دوم انقلاب را به گفتمان جریان ساز تبدیل کنند

مدیر کل اداره تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جریان دانشجویی باید گام دوم انقلاب را به یک گفتمان جریان ساز تبدیل کند.
کد خبر : 383079
636410101666983654_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمد قربانی گلشن آبادی در ضیافت افطاری و نشست صمیمانه با تشکل‌های دانشجویی با محوریت «گام دوم» که عصر امروز در مجتمع رفاهی حافظ واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، اظهار کرد: انتظار داریم که تشکل‌های دانشجویی در برگزاری اردوهای آموزشی و تشکیلاتی بصیرت افزایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و دانشجویان را به شرکت در طرح ولایت تشویق کنند.


وی افزود: دانشجویان باید موضوع کتاب خوانی و معرفت افزایی را جدی بگیرند و در این زمینه روی خود کار کنند.


مدیر کل اداره تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: جریان دانشجویی باید گام دوم انقلاب را به یک گفتمان جریان ساز تبدیل کند و شما موتور محرکه در این زمینه هستید.


قربانی گلشن آبادی تصریح کرد: تشکل های دانشجویی باید به سخنان و بیانات رهبر معظم انقلاب و نایب بر حق امام زمان(عج)  گوش دهند و در راستای اجرایی کردن بیانات ایشان گام های استوار بردارند.


وی ادامه داد: طرح حیات طیبه را در اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی تدوین کرده و قصد داریم که این طرح را به صورت کامل به تشکل های دانشجویی بسپاریم که خودشان اجرا کنند.


مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: اساتید انقلابی و حزب اللهی بسیاری در کشور وجود دارد که از آنان باید برای طرح های بصیرت افزایی استفاده می کنیم که به دانشجویان، آموزش های عقیدتی سیاسی یاد دهند.


قربانی گلشن آبادی تصریح کرد: شما جوانان عزیز دانشجو، افسران جوان جنگ نرم بوده و باید نهضت جهانی امام خمینی(ره) را جهانی کنید.


وی افزود: برای بانوان دانشگاه آزاد اسلامی، طرحی تحت عنوان بانوی انقلابی را برگزار خواهیم کرد و اعتقاد داریم که خانم ها مانند آقایان می توانند در عرصه فرهنگی و‌ سیاسی خوش بدرخشند. دشمنان در حوزه زنان تمرکز فراوانی کرده و تجمع اخیر در دانشگاه تهران علیه حجاب در همین راستا بود که دشمن به مقصود خود نرسید.


مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: در زمینه جذب دانشجویان به تشکل های انقلابی اهتمام ویژه داشته باشید و به جذب حداکثری که مدنظر رهبر انقلاب اسلامی، توجه لازم کنید. با سخنرانی کردن کسی جذب نمی شود، بلکه با اخلاق نیکو و حسنه می توانیم افراد را جذب کنیم.


قربانی گلشن آبادی تصریح کرد: تشکل های دانشجویی، پیشانی جریان دانشجویی هستند. نسبت به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با محور ضد صهیونیستی اهتمام ویژه ای داشته باشید عو در زمینه اقدامات فرهنگی به صورت آتش به اختیار عمل کنید.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در سیل اخیر که استان های گلستان، لرستان و خوزستان با آن درگیر شدند، جوانان بسیجی واقعا سنگ تمام گذاشتند. در قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی اقدامات بسیار خوبی برای لایروبی منازل و ساخت خانه های تخریبی انجام شده است.


انتخاب پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

برچسب ها: گام دوم انقلاب
ارسال نظر
هلدینگ شایسته