دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1398 - 11:21
تهامی:

شرق و غرب برای تحمیل جنگ علیه ایران متحد شده بودند

معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی گفت: جنگ تحمیلی نقطه اتحاد غرب و شرق برای مقابله با انقلاب اسلامی بود.
کد خبر : 382881
_ALI2860.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مرتضی تهامی صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد آزادسازی خرمشهر که در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، گفت: جنگ تحمیلی نقطه اتحاد غرب و شرق برای شکست و تقابل گفتمان انقلاب اسلامی بود.


وی افزود: پس از اتمام جنگ جهانی دوم هر جای جهان جنگی رخ داده است در یک طرف شوروی و طرف دیگر آمریکا بوده اما در جنگ تحمیلی، غرب و شرق با هم متحد شده و علیه ایران اقدام کردند.


معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی ادامه داد: آمریکا به دنبال مذاکره نیست بلکه هدف آمریکا خنثی کردن تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران و محو کامل این نظام است، مذاکره تنها بهانه است.


وی ادامه داد: ملت ایران به برکت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و ایمان مردم مقابل استکبار ایستادند خرمشهر برای صدام نماد پیروزی جنگ بود در فتح خرمشهر تلاش می‌کرد تا برای پیروزی خود نمادسازی کند و با آزادسازی خرمشهر این نماد پیروزی از صدام گرفته شد که پس از آزادسازی خرمشهر نیز زمزمه‌های سر شنیده شد فتح خرمشهر ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشت ازجمله میدان عمل، تعداد اسیران گرفته شده، همچنین اوج هماهنگی و وحدت نیروهای مسلح بود.


تهامی در پایان گفت: ایمان، بندگی خدا و پیروی از ولایت هرجا باهم باشند، کاری مثل فتح خرمشهر ممکن می‌شود.


انتهای پیام/4107/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته