دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 ارديبهشت 1398 - 15:43
در دانشگاه مذاهب اسلامی؛

انتخابات شورای صنفی با مشارکت دانشجویان برگزار شد

هفتمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی امروز با مشارکت دانشجویان داخلی و بین‌المللی برگزار شد.
کد خبر : 382709
photo_۲۰۱۹-۰۵-۲۰_۱۵-۱۳-۵۲.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، هفتمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی امروز برگزار شد.


در این انتخابات از بین کاندیدهای داوطلب سه نفر به‌عنوان عضو اصلی که یک نفر از بین دانشجویان بین‌المللی، دو نفر از دانشجویان داخلی و یک نفر دیگر به‌عنوان اعضای علی‌البدل بارأی دانشجویان انتخاب شدند.



نتایج هفتمین دوره انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی به این شرح است که محمد بنائیان با 60 رای، عبدالمتین منظوم با 53 رای، محمد امین رحیمی با 50 رای، علیرضا گل پور با 18 رای، مرتضی مزرعه با 16 رای، مصطفی مولایی با 15 رای و سجاد زکی با 15 رای که براین اساس محمد بنائیان، عبد المتین منظوم و محمد امین رحیمی به عنوان اعضای اصلی و علیرضا گل پور به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب و معرفی شدند.



انتخابات شورای صنفی دانشگاه مذاهب اسلامی در بین دانشجویان داخلی و بین‌المللی در واحد مرکزی، واحد خواهران و شعب استان‌ها نیز هم زمان امروز برگزار گردید.


انتهای پیام/4107/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته