دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1398 - 10:53
حجت‌الاسلام بی‌آزار تهرانی:

دانشجویان مدیریت کردند تا فضای دانشگاه تهران به تشنج کشیده نشود

خطیب مسجد دانشگاه تهران گفت: دانشجویان انقلابی صبر، ایستادگی و مدیریت کردند تا فضای دانشگاه تهران به تشنج کشیده نشود.
کد خبر : 381155
19882298319840153135961967128802441.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام احسان بی‌آزار تهرانی در مراسم هیئت دانشگاه تهران که شب گذشته در این دانشگاه برگزار شد،گفت: پیغمبر اکرم فرمودند پدرم جناب ابراهیم شخصی غیور بود و من از بت‌شکن تاریخ هم غیورتر هستم و در روایات داریم که خداوند متعال بینی مؤمنی را که اهل غیرت نباشد به خاک می‌کشاند.


وی افزود: امروز به یک مرحله‌ای در شرایط اجتماعی رسیدیم و متأسفانه کارگزاران فرهنگی به‌قدری بی‌توجهی در مسائل نشان دادند و از غیرت و حمیت فاصله گرفتند که کار به انزوا کشیده شده است گویا حرف رهبری را اصلاً موردتوجه قرار نمی‌دهند؛ چند دهه رهبری بر مسائلی مانند تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی تأکید داشته‌اند باید دقت کنیم و این مسائل نیازمند غیرت دینی است البته تعصب غیر از غیرت دینی است تعصب ممکن است رویکرد تاریک و جاهلی هم داشته باشد اما غیرت برگرفته از اصل معرفت گره‌خورده با برائت از دشمنان خدا است.


خطیب مسجد دانشگاه تهران تصریح کرد: باید تفاوتی بین شجاعت و غیرت با تعصب و بی‌باکی قائل شد. متأسفانه گروه‌های مخالف، دانشجویان ارزشی ما را به تعصبی بودن متهم می‌کنند در صورتی‌ که دانشجویان حزب‌اللهی اهل منطق و گفتمان هستند. اتفاقی که روز گذشته در دانشگاه تهران افتاد یک اتهام تلخ است. دانشجویان ارزشی که پای دینشان موضع گرفتند صبر، ایستادگی و مدیریت کردند تا فضا به تشنج کشیده نشود اما رسانه‌های دشمن به آن‌ها اتهام لباس‌شخصی می‌زنند، در طرف مقابل هم عده‌ای با ماسک و تیپ‌های آن‌چنانی که بوی فتنه 88 را به مشام می‌رساند از بیرون دانشگاه، فضا را متشنج ساختند، حال باید پرسید آیا کار افرادی که از بیرون دانشگاه به‌صورت سازماندهی‌شده و هماهنگ شده سعی در ایجاد آشوب داشتند ایرادی نداشت و کار دانشجویانی که پای ارزش‌های دین خود ایستادن مشکل دارد و این افراد تندرو هستند؟


بی‌آزارتهرانی افزود: ما پای دین و انقلابمان باغیرت می‌ایستیم و اینجا از مسئولان به ویژه ریاست دانشگاه و معاونت فرهنگی دانشگاه گلایه و سؤال داریم و قطعاً این مسئله را تا آخر پیگیری خواهیم کرد که چطور می‌شود در ساعتی خاص افرادی به‌راحتی وارد دانشگاه شوند افرادی که وضعیت رفتاری‌شان مشخص است و در فیلم‌ها مشاهده‌شده که فردی به‌راحتی جسارت می‌کند بی‌حیایی و بی‌پروایی می‌کند که مسلماً این افراد جزء افراد دانشجو نبودند.


انتهای پیام/4107/4126/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته