دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 10:16
کبریایی‌زاده:

امیدواریم با همت مسئولان در زمینه تولید دارو موفق‌تر عمل کنیم

مدیر شرکت دانش‌بنیان البرز فارمد گفت: امیدواریم با همت مسئولان در زمینه تولید داروهای ساخت ایران بیش از گذشته موفق شویم.
کد خبر : 379437
13171.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، عباس کبریایی‌زاده در مراسم رونمایی از داروهای ضد سرطان و ضد دیابت که صبح امروز در شهرک صنعتی اشتهارد استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم همت و تلاش دانشمندان عزیزمان در شرکت‌های دانش‌بنیان در محضر شهدا که جان‌شان را تقدیم آسایش ما کردند، سربلند شویم.


وی افزود: ایده کار بر روی مولکول‌ها از سال 84 آغاز شده و اولین مولکول درمان پزشکی را برای درمان بیماران تالاسمی درست کردیم و ما موفق شدیم در سال 86 داروی این بیماری را به سراسر دنیا عرضه کنیم و سپس به تولید داروهای دیگر اقدام کردیم.


مدیر شرکت دانش‌بنیان البرز فارمد بیان کرد: تعهدی که به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سپرده‌ایم این است که 25 مولکول در سنتز شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانیم بسازیم. امیدوارم از بروکراسی اداری خارج شده و با همت مسئولان در زمینه تولید داروهای ساخت ایران بیش از گذشته موفق شویم.


کبریایی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: علی‌رغم اینکه از تأسیس شرکت ما فقط چند سال می‌گذرد اما در بازارهای جهانی حضور فعال داشته و صادرات خوبی انجام شده است. صادرات به کشورهای هند، آمریکای جنوبی، السالوادور و ... از جمله فعالیت‌های این شرکت دانش‌بنیان بوده است.


انتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته