دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 ارديبهشت 1398 - 06:50
شیوه‌نامه اجرایی صنفی/2؛

کمیته اجرایی شورای صنفی از منتخبین شورای دانشگاه انتخاب می‌شود

با توجه به ماده 5 شیوه‌نامه شورای صنفی دانشجویان، کمیته اجرایی شورای صنفی دانشجویان از بین 5 نفر منتخبین شورای دانشگاه انتخاب می‌شود.
کد خبر : 379324
n83126941-72704743.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با توجه به ماده 5 شیوه‌نامه شورای صنفی دانشجویان، که در سال 95 توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به تصویب رسیده است، کمیته اجرایی شورای صنفی دانشجویان از بین 5 نفر منتخبین شورای دانشگاه انتخاب می‌شود.


از وظایف این شورا می‌توان به برگزاری تمامی مراحل انتخابات شوراهای واحدها اعم از ثبت‌نام داوطلبان، برگزاری انتخابات و کلیه امور اجرایی مربوط به انتخابات اشاره کرد که این شورای 5 نفره باید دو هفته قبل از آغاز انتخابات، توسط شورای مؤسسه به شورای نظارت معرفی شود.


هیچ‌یک از داوطلبان نمی‌توانند عضو کمیته اجرایی و یا نظارت باشند و دبیر شورای واحد در صورت داوطلب شدن در انتخابات، اجازه شرکت در کمیته اجرایی را ندارد. انتخابات شورا در مؤسسه‌ای که برای اولین بار انجام می‌شود باید توسط کمیته اجرایی منتخب معاون دانشجویی برگزار شود.


کمیته اجرایی حداکثر تا سه روز قبل از انتخابات، تمهیدات لازم در خصوص انتخابات الکترونیکی یا چاپ تعرفه لازم، صندوق رأی، محل تبلیغات و برگزاری انتخابات و سایر امور مربوطه، را طی نامه‌ای به شورای نظارت اعلام می‌کند و دبیر کمیته اجرایی موظف است صورت‌ جلسات و اقدامات انجام‌شده را به شورای نظارت گزارش کند.


گفتنی است کلیه مراحل فعالیت کمیته اجرایی در برگزاری انتخابات توسط کمیته نظارت، کنترل می‌شود.


انتهای پیام/4122/4108/ن


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته