دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 11:53
تا پایان اردیبهشت؛

مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی گام دوم انقلاب تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی گام دوم انقلاب که توسط سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار می‌شود تا پایان اردیبهشت تمدید شد.
کد خبر : 379131
image_428_600.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی گام دوم انقلاب که توسط سازمان بسیج دانشجویی کشور برگزار می‌شود تا 31 اردیبهشت تمدید شد.


بر اساس اعلام دبیرخانه گام دوم سازمان بسیج دانشجویی تا کنون بیش از 100 اثر در موضوعات مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.


جشنواره دانشجویی گام دوم انقلاب با شعار «جوان انقلابی، پیشران و امیدوار» در محورهای موضوعی همچون، چشم‌انداز، اصول و آرمان‌های انقلاب، تجربه‌های موفق انقلاب اسلامی در گام اول، نقش جوانان در تحقق گام دوم انقلاب فرصت‌ها و تهدیدهای انقلاب در گام دوم برگزار می‌شود.


همچنین بخشی از محورهای موضوعی این جشنواره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه‌های هفتگانه علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی اختصاص دارد.


دانشجویانی که تمایل دارند آثاری به این جشنواره ارسال کنند می‌توانند آثار خود را در قالب آثار مکتوب از جمله ایده‌پردازی، گزارش اقدام، یادداشت تحلیلی وتجربه‌نگاری ارسال کنند همچنین در بخش آثار هنری نیز می‌توان در قالب عکس، پوستر، موشن‌گرافی، مستند، نماهنگ و نواهنگ با ارسال آثار خود در این جشنواره شرکت کنند.


بر اساس گفته‌های مسئولین جشنواره دانشجویی گام دوم انقلاب شرکت در این جشنواره برای عموم دانشجویان آزاد بوده و دانشجویان می‌توانند آثار خود را با رویکرد فردی و تشکیلاتی ارسال کنند، به آثار تشکیلاتی برتر جوایز نفیس نقدی و به آثار فردی برتر جوایز غیرنقدی اهدا خواهد شد.


انتهای پیام/4107/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته