دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 ارديبهشت 1398 - 01:43
فلاح:

دانشگاهیان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق گفت: دانشگاهیان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی داشته و باید شهدا الگوی دانشجویان باشند.
کد خبر : 378994
124.jpg

میلاد فلاح در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه دانشگاهیان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارند، اظهار کرد: باید شهدای عزیزمان، الگوی دانشجویان باشند؛ اگر سبک زندگی شهدا در دانشگاه‌ها تبیین و تفسیر شود، بسیاری از مشکلات دانشگاه‌ها حل می‌شود.


وی افزود: چند روز پیش مراسم بزرگداشت شهید مجید قربانخانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق با استقبال خوب دانشجویان برگزار شد.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق بیان کرد: خانواده شهید قربانخانی با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه، نسبت به این شهدا ادای احترام کرده و در ادامه یگان رزم‌نوازان فرماندهی نیروی انتظامی به اجرای برنامه پرداختند.


فلاح تصریح کرد: پس از ادای احترام به شهدای گمنام و اتمام مراسم استقبال، حضار برای شنیدن روایتگری مهدی هداوند راهی مسجد پیامبر اعظم (ص) دانشگاه شدند. در این مراسم مسئولان مختلف دولتی، نظامی و دانشگاهی حضور داشتند.


وی عنوان کرد: از طرف دانشگاه آزاد تهران شرق با اهدای هدایایی از مادر شهید قربانخانی تجلیل به عمل آمد. مادر شهید در این مراسم دقایقی به توصیف مجید قربانخانی و نحوه شهادت ایشان پرداخت.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق عنوان کرد: پایان‌بخش مراسم بزرگداشت شهید قربانخانی، مداحی ابوذر بیوکافی بود که پس از اتمام، قرعه‌کشی صورت گرفت و به قید قرعه به دو نفر کمک‌هزینه سفر به مشهد و به یک نفر کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا شد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: از نکات قابل توجه در قرعه‌کشی کمک‌هزینه کربلای معلا، قرعه خارج شده شماره ۶۹ متعلق به خواهر شهید بود و این عدد سال تولد شهید و حروف ابجد نام مبارک حضرت زینب (س) نیز هست.


انتهای پیام/4122/4118/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته